Gå til innhold

Noen som bor på Haugenstua her? Trives du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer å flytte dit :)

Anonymous poster hash: f73dd...ffe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke gjør det.

Bor på Stovner og er på vei bort....

Anonymous poster hash: 67598...397

Skrevet

Å hvorfor det? Innvandring? Er det veldig kulturkræsj der? Er ikke Bhg og skoler gode?

Skrevet

Haugenstua har aldri hatt noe særlig bra rykte, ikke vet jeg helt hvorfor. Hva med Høybråten? Der er det fint! 

Anonymous poster hash: 38a27...34a
Skrevet

Okei, takk for svar! Holmlia da har det fremdeles like dårlig rykte? Funnet fine hus de stedene nemlig :)

Skrevet

Okei, takk for svar! Holmlia da har det fremdeles like dårlig rykte? Funnet fine hus de stedene nemlig :)

Holmlia er et fint sted, men om du ikke liker mennesker som ikke er norske/vestlige så er det ikke noe for deg. 

Anonymous poster hash: 38a27...34a

Skrevet

Jeg ville sjekket hvor stor andel det er av etnisk norske på skolen barna skal gå på. Av erfaring har det mye å si. Det sies at muslimene i Norge er godt integrerte, og det er mulig. Men å danne vennskap med muslimer har vist seg å være svært vanskelig, både for voksen og barn. Vi flyttet etter få år, vi gav rett og slett opp. Dette var øst i Oslo, noen kilometer fra Haugenstua.

Anonymous poster hash: 8c81d...37d

Skrevet

Jeg ville heller flytta til Ammerud, Høybråten eller Rødvedt om jeg var deg. Glad i Groruddalen, men Haugenstua er en av stedene jeg aldri kunne ha bodd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...