Gå til innhold

Klarer 4-åringen deres å hoppe hoppetau?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er ikke et skryteinnlegg, for de som måtte tro det.

Jenta ble 4 år i slutten av april, og hun hopper hoppetau som bare det.

8-åringen klarte egentlig ikke det godt før hun var 7-8, selv om hun kanskje er treg da.

Anonymous poster hash: 9eef2...da1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, er ikke i nærheten en gang, nettopp fylt 4. Hender han klarer å hoppe en gang over et sånt langt tau som andre slenger rundt, men da er det bare flaks at han treffer. :P

Anonymous poster hash: 38366...332
Skrevet

Ja, jenta vår er et naturtalent, tror jeg. 3,5 år og hopper i hvertfal 20 hopp før hun gir seg.

Anonymous poster hash: 317d7...c1f

Skrevet

Noen er flinkere enn andre på ting, sønnen her er 4,5 år, klarer ikke hoppe hoppetau, men han er en reser på bokstaver, og skriver sitt navn og navnet til lillesøster, uten å måtte ha noe hjelp med det.

Anonymous poster hash: ff66e...b7b
Skrevet

Noen er flinkere enn andre på ting, sønnen her er 4,5 år, klarer ikke hoppe hoppetau, men han er en reser på bokstaver, og skriver sitt navn og navnet til lillesøster, uten å måtte ha noe hjelp med det.

Hummm.. En del av teksten forduftet :/

Han kan å skrive alle bokstavene i alfabetet, skrive sitt eget navn og navnet til lillesøsteren sin uten hjelp, nå øver vi på navnet til hans to bestevenner og bhg, snart så han ikke trenger hjelp på det lenger heller :)

Skrevet

Nei, tviler på det. Hun blir 4 i oktober, men hun er flink til andre ting :) Kan skrive navnet sitt, telle til 10 på engelsk, si hei og hade på engelsk og si "jeg heter ******" på engelsk. Hun er også en racer til å sykle og sparke på sparkesykkelen sin. Og ikke minst en racer på å sutre når ting ikke går hennes vei :P

Anonymous poster hash: bd105...0d0
Skrevet

Hahahaha!! Ikke i nærheten en gang... Hun klarer såvidt å hoppe paradis. Til og med 8-åringen strever med det...

Anonymous poster hash: 2a277...172

Gjest Darwinia:-)
Skrevet

Hun har hoppet 24 hopp der to står og slenger, men hoppetau man holder selv mestrer hun ikke.

Skrevet

Jeg sammenligner henne med mine to eldste, så syns liksom hun er flink til å være 4 år :) 11-åringen fikser ikke hoppetau i det heletatt, men så er det ikke det han driver mest med heller da ;)

Hi

Anonymous poster hash: 9eef2...da1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...