Anonym bruker Skrevet 19. august 2015 #1 Skrevet 19. august 2015 Og er nakne og dusjer. Men det er LOV å kle på seg en bh iallfall når man skal føne hår og sminke seg i tjue minutter etterpå! Djizes Anonymous poster hash: 5aa44...300
Anonym bruker Skrevet 19. august 2015 #2 Skrevet 19. august 2015 Det er også LOV å snu seg bort, og la folk gjøre ting på sin måte. Anonymous poster hash: 1a57f...2cc
Anonym bruker Skrevet 19. august 2015 #3 Skrevet 19. august 2015 Er du en stirrer HI 😂 Anonymous poster hash: f5981...cf9
Anonym bruker Skrevet 19. august 2015 #4 Skrevet 19. august 2015 Skal jeg rive ut øynene? Nei, jeg stirrer ikke. Vanskelig og ikke legge merke til at middelaldrende kjerringer i 50 åra står med hengejura ute med treningsbuksa på og føner hår. Anonymous poster hash: 5aa44...300
Anonym bruker Skrevet 19. august 2015 #5 Skrevet 19. august 2015 Hvorfor plager det deg så mye? Anonymous poster hash: 57539...671
Anonym bruker Skrevet 19. august 2015 #6 Skrevet 19. august 2015 Trenger ikke rive ut øynene, du trekker til deg blikket og konsentrerer deg om deg og ditt eget, så ser du ikke mer akkurat den veien. Anonymous poster hash: 1a57f...2cc
Anonym bruker Skrevet 19. august 2015 #7 Skrevet 19. august 2015 Helt enig. Folkeskikk kalles det! Anonymous poster hash: 62a6d...d94
Anonym bruker Skrevet 19. august 2015 #8 Skrevet 19. august 2015 Anstendighet kalles det. Er mye som var bedre før! Anonymous poster hash: 77f5e...261
Anonym bruker Skrevet 19. august 2015 #9 Skrevet 19. august 2015 Hvor gammel er du, HI? Damekropper kommer I alle størrelser og fasonger. At du er brydd med nakenhet trenger vel ikke andre I en offentlig garderobe ta hensyn til deg? Anonymous poster hash: 5e8df...c83
Anonym bruker Skrevet 19. august 2015 #10 Skrevet 19. august 2015 Syns det er verre med trusa for å være ærlig. Anonymous poster hash: 38037...d75
hms33 Skrevet 19. august 2015 #11 Skrevet 19. august 2015 Skal jeg rive ut øynene? Nei, jeg stirrer ikke. Vanskelig og ikke legge merke til at middelaldrende kjerringer i 50 åra står med hengejura ute med treningsbuksa på og føner hår. Anonymous poster hash: 5aa44...300 Flaks treningsbuksa er på da😂😂
TinaK 1990 Skrevet 19. august 2015 #12 Skrevet 19. august 2015 Hvorfor ikke bare godta at folk gjør dette forskjellig? Mååå alle gjøre det på din måte? Pupper er Pupper, uansett størrelse eller fasong.
Anonym bruker Skrevet 19. august 2015 #13 Skrevet 19. august 2015 Hvordan klarer man å bli provosert av bryster i en damegarderobe...?! Klagen din er jo helt sinnsyk. Dersom du har problemer med slikt må du nesten holde deg unna garderober Anonymous poster hash: 76a42...4ff
Anonym bruker Skrevet 19. august 2015 #14 Skrevet 19. august 2015 Er problemet at det er "hengejur" på 50 år gamle damer, eller pupper generelt? Er det mindre provoserende med struttende 20-åringer som gjør det samme? Bare lurer.. Anonymous poster hash: c33cd...3a6
Anonym bruker Skrevet 19. august 2015 #15 Skrevet 19. august 2015 Må da gå an å ta på seg en BH. Er vel de samme udelikate kjerringene som står og daier seg toppløs på stranda i "syden". Tragisk! Anonymous poster hash: 19d49...e59
Mamma_til_2 Skrevet 19. august 2015 #16 Skrevet 19. august 2015 Jeg kan fint stå opp føne håret i bare trusen etter en dusj, det er pga at jeg svetter som en gris rett etter dusjen ( dusjer i kalt vann men det hjelper ikke) og når jeg da må føne meg så blir jeg ekstra varm ( føner kun om jeg må) så sorry at det plager deg.
Anonym bruker Skrevet 19. august 2015 #17 Skrevet 19. august 2015 Mye mer tragisk at voksne kvinner er brydd over Pupper I en damegarderobe. Da tenker jeg du er på helt feil sted. Ikke minst barnslig, lite moden!! Anonymous poster hash: 5e8df...c83
Anonym bruker Skrevet 19. august 2015 #18 Skrevet 19. august 2015 Sinnsykt? Overhodet ikke. Jeg er 26 år og driter i om dama er 50 eller 20 år. Selv om jeg skulle elske kroppen min så mye at jeg ville blottet den frem i speilet i garderoben foran alle, betyr det ikke at jeg ville gjort det. Naken inn og ut av dusj, samt når man tørker seg er naturlig. Men har du kledd på deg nedentil og skal sminke deg og ordne hår er det ikke vanskelig og kle på en bh. Så mange rare trivselsregler man har på sentre, burde dette vært en av dem. Har også vært vitne til folk i badstu som spiser frukt ?!!) og nærmest spriker naken med beina mens de ligger der. Ekkelt. Anonymous poster hash: 5aa44...300
Anonym bruker Skrevet 19. august 2015 #19 Skrevet 19. august 2015 Sinnsykt? Overhodet ikke. Jeg er 26 år og driter i om dama er 50 eller 20 år. Selv om jeg skulle elske kroppen min så mye at jeg ville blottet den frem i speilet i garderoben foran alle, betyr det ikke at jeg ville gjort det. Naken inn og ut av dusj, samt når man tørker seg er naturlig. Men har du kledd på deg nedentil og skal sminke deg og ordne hår er det ikke vanskelig og kle på en bh. Så mange rare trivselsregler man har på sentre, burde dette vært en av dem. Har også vært vitne til folk i badstu som spiser frukt ?!!) og nærmest spriker naken med beina mens de ligger der. Ekkelt. Anonymous poster hash: 5aa44...300 Så hold deg unna da vel....og vent til du blir voksen! Anonymous poster hash: 5e8df...c83
Anonym bruker Skrevet 19. august 2015 #20 Skrevet 19. august 2015 Blir så oppgitt over dette Sinnsykt? Overhodet ikke. Jeg er 26 år og driter i om dama er 50 eller 20 år. Selv om jeg skulle elske kroppen min så mye at jeg ville blottet den frem i speilet i garderoben foran alle, betyr det ikke at jeg ville gjort det. Naken inn og ut av dusj, samt når man tørker seg er naturlig. Men har du kledd på deg nedentil og skal sminke deg og ordne hår er det ikke vanskelig og kle på en bh. Så mange rare trivselsregler man har på sentre, burde dette vært en av dem. Har også vært vitne til folk i badstu som spiser frukt ?!!) og nærmest spriker naken med beina mens de ligger der. Ekkelt.Anonymous poster hash: 5aa44...300 Så hold deg unna da vel....og vent til du blir voksen!Anonymous poster hash: 5e8df...c83 Kroppen blir Sinnsykt? Overhodet ikke. Jeg er 26 år og driter i om dama er 50 eller 20 år. Selv om jeg skulle elske kroppen min så mye at jeg ville blottet den frem i speilet i garderoben foran alle, betyr det ikke at jeg ville gjort det. Naken inn og ut av dusj, samt når man tørker seg er naturlig. Men har du kledd på deg nedentil og skal sminke deg og ordne hår er det ikke vanskelig og kle på en bh. Så mange rare trivselsregler man har på sentre, burde dette vært en av dem. Har også vært vitne til folk i badstu som spiser frukt ?!!) og nærmest spriker naken med beina mens de ligger der. Ekkelt.Anonymous poster hash: 5aa44...300 Kroppen blir vel ikke mer unaturlig idet man begynner å føne håret. Så lenge man befinner seg i en damegarderobe der hovedfunksjonen er at damer skal kunne skifte klær og gjøre seg klar til å trene eller å gå ut verden etter trening, er damer uten klær en helt naturlig ting som man må regne med. Jeg kan i grunnen ikke tenke meg så mange situasjoner der jeg ville bli provosert av et par pupper - i damegarderoben aller minst. Jeg begynner å bli så oppgitt av all denne fryktelige redselen for og oppbragtheten over nakenhet Spising i badstu er det vel større grunn til å reagere på. Anonymous poster hash: 47392...d31
Anonym bruker Skrevet 19. august 2015 #21 Skrevet 19. august 2015 Sinnsykt? Overhodet ikke. Jeg er 26 år og driter i om dama er 50 eller 20 år. Selv om jeg skulle elske kroppen min så mye at jeg ville blottet den frem i speilet i garderoben foran alle, betyr det ikke at jeg ville gjort det. Naken inn og ut av dusj, samt når man tørker seg er naturlig. Men har du kledd på deg nedentil og skal sminke deg og ordne hår er det ikke vanskelig og kle på en bh. Så mange rare trivselsregler man har på sentre, burde dette vært en av dem. Har også vært vitne til folk i badstu som spiser frukt ?!!) og nærmest spriker naken med beina mens de ligger der. Ekkelt. Anonymous poster hash: 5aa44...300 Så hold deg unna da vel....og vent til du blir voksen! Anonymous poster hash: 5e8df...c83 Jeg er hvertfall mer moden enn de damene som stikker sine nakne kropper frem der de kan og føler det er "naturlig". Neida, skal ikke slutte og trene av denne grunnen altså. Føler du deg truffet?:-) blir dere svett av føner finnes det en vakker oppfinnelse kalt håndkle. Anonymous poster hash: 5aa44...300
Anonym bruker Skrevet 19. august 2015 #22 Skrevet 19. august 2015 Selv i en damegarderobe må det da gå an å være litt diskret! Man trenger ikke eksponere "godsakene"! Anonymous poster hash: 19d49...e59
Anonym bruker Skrevet 19. august 2015 #23 Skrevet 19. august 2015 Det er i det minste ikke meg du blir plaget av. Jeg går gjerne helt naken i lengste, også når jeg føner håret. Om du føler behov for å glo gjør ikke det meg noe heller. Anonymous poster hash: 3b996...acd
Anonym bruker Skrevet 19. august 2015 #24 Skrevet 19. august 2015 Det er i det minste ikke meg du blir plaget av. Jeg går gjerne helt naken i lengste, også når jeg føner håret. Om du føler behov for å glo gjør ikke det meg noe heller. Anonymous poster hash: 3b996...acd Og det gjør du fordi..? Anonymous poster hash: 5aa44...300
Anonym bruker Skrevet 19. august 2015 #25 Skrevet 19. august 2015 Skjønner heller ikke greia med å være naken mens man sminker seg el føner hår. Anonymous poster hash: 8a3c7...83a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå