Anonym bruker Skrevet 19. august 2015 #1 Skrevet 19. august 2015 Er revnet😱går d greit eller?rev av bit på siden da jeg skulle ta brødet ut av forma... Anonymous poster hash: ad1c0...ad2
MarianeA Skrevet 19. august 2015 #2 Skrevet 19. august 2015 Selvsagt, brødet er da like godt om det har revnet. Hva tenkte du ellers gjøre med det? Kaste det?
TPK Skrevet 19. august 2015 #3 Skrevet 19. august 2015 Jeg ser ikke helt problemet her...hvorfor skal du ikke kunne fryse det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå