Tallah Skrevet 19. august 2015 #1 Skrevet 19. august 2015 Nå trenger jeg litt hjelp og råd fra noen som forhåpentligvis er litt mer bevandret på internett enn meg.Jeg har i mange år hatt en hjemmeside som jeg har delt bilder på, til familie som bor langt unna. Jeg har jevnlig lastet opp bildene våre dit, og skrevet tekst til. Dette har ofte vært veldig tidkrevende, men verdt det. Men nå kjenner jeg at jeg har enda mindre tid enn før. I tillegg har denne tjenesten blitt ganske dyr (1000 kr i året). Er derfor på jakt etter noen alternativer...Har jo hørt mye om instagram, men kan ingenting om det. Men mistenker sterkt at det ikke vil tilfredsstille mine behov. Som er:- Enkelt å laste opp bilder til- Kan skrive noe tekst til bildene- Ikke begrensning på hvor mange bilder man kan ha o.l- Ikke veldig dyrt- Ikke åpent på internett, altså at man enten kan sette passord på siden eller invitere en spesiell gruppe folk inn- Som gjest ikke avhengig av å registrere seg noe sted. Får f.eks ikke besteforeldre, oldeforeldre o.l til å opprette seg en instagram- eller facebookkonto.Er dette helt umulig å finne mon tro? Ser jo folk har blogger og sånt, men det er sikkert på domener som koster en god del. Jeg vil jo bare gjøre ting enkelt...
Gjest Sekretøsa Skrevet 19. august 2015 #2 Skrevet 19. august 2015 Instagram kan du gjøre privat, du kan legge til tekst, enkelt å laste opp bilder og i det hele tatt. Aberet er jo at alle som skal se må ha instagram da...
Tallah Skrevet 19. august 2015 Forfatter #3 Skrevet 19. august 2015 Aberet er jo at alle som skal se må ha instagram da... Ja tror rett og slett ikke at det går. Er for mange i familien som ikke vil gjøre slike ting. Trenger et sted der det kun er en vanlig internettadresse de kan ha som bokmerke og klikke seg inn på.
Gjest Sekretøsa Skrevet 19. august 2015 #4 Skrevet 19. august 2015 Aberet er jo at alle som skal se må ha instagram da... Ja tror rett og slett ikke at det går. Er for mange i familien som ikke vil gjøre slike ting. Trenger et sted der det kun er en vanlig internettadresse de kan ha som bokmerke og klikke seg inn på. Er ikke blogg.no gratis da?
leahr Skrevet 19. august 2015 #5 Skrevet 19. august 2015 Dersom du velger å ha åpen profil så kan alle sjå bildene via insta gram.com/brukernavn. En kan og logge seg inn på pc dersom ein ikkje ønsker å bruke appendix Eg meiner instagram dekker alle dine behov!
leahr Skrevet 19. august 2015 #6 Skrevet 19. august 2015 Appen*. Dersom ein logger seg inn på pc så kan du jo ha lukka profil:) Då får bare godkjente sjå. Så kunne du heller gitt et enkelt brukarnavn og passord til slekta
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå