Gå til innhold

Hva tenker dere om meg?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i 30 årene,gift og har 3 barn.minste er 6 mnd. Har gått på aap i 5 år,vært en fattiglus og kjøpt bare brukte ting og klær. Har mye gjeld og har ordnet med time på nav økonomi så jeg får ordnet gjeldsordning. Siste graviditeten var ikke planlag,men likevell velkomment. Ble så ufattelig lei av nav som sa nei til alt jeg foreslo om praksis og skole at jeg søkte sommerjobber. Fikk meg en sommerjobb innen yrket jeg hadde før og har jobbet omtrent 6 dager i uka fra Juni. Får dra hjem i pauser og være med minsten. Jeg fortsetter som vikar og har mye jobbing,har tatt kontakt med skole ang å ta eksamener for å få fagbrev og har meldt meg opp nå til høsten. Dagene flyr avgårdet!og jeg elsker det,tenker med gru på de siste årene hvor jeg satt bare hjemme og var tiltaksløs og deprimert :/ Siste lønna som kom kjøpte vi oss en splitter ny seng,stor deilig kontinentalseng som vi fikk avslag på da den skulle ut av sortimentet. Jeg har stått mange ganger og sett på senga,jeg er så stolt av å eie den at det kan ikke beskrives! Men så ser jeg på minsten på 6mnd og synes det er litt synd at han ikke får oppleve å ha mamman sin døgnet rundt i begynnelsen av livet sitt. Synes dere jeg gjør det riktige nå?

 

Anonymous poster hash: 96c7d...789

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvem passer på minsten?

 

Anonymous poster hash: 0e0cc...0b0

Skrevet

Du skaper egenverdi og er et forbilde for barna. Du har reist deg opp og står nå på egene bein, det er beundringsverdig.

Jeg regner med at den tiden du tilbringer med familien din er verdifull og godt brukt, husk at i andre land er mor tilbake i full jobb allerede seks uker etter fødsel så ditt tilfelle er ikke unikt.

 

Stå på videre og lykke til😁

 

Anonymous poster hash: dffea...0ca

Skrevet

Ja, jeg syns du gjør det riktige nå! Det er bra å tjene penger, og få betalt gjelden. Dette gagner han mye bedre enn at du hadde vært hjemme med han og levd på luselønn.. Regner med at han er hjemme med en pappa i perm, og da har han det like bra med han. :)



Anonymous poster hash: e58f4...a8e
Skrevet

Jeg synes du skal være stolt av deg selv. Da har tatt grep for å gi dine barn en mer tilfreds og stolt mor som også er en bedre rollemodell. Regner med at det er pappaen som passer babyen, og et barn på 6 mnd tåler fint at mammaen ikke er der hele tiden så lenge det har en trygg omsorgsperson der.

 

Anonymous poster hash: b7dd6...759

Skrevet

Du gjør det riktige for deg. I de fleste andre land enn Norge har man kun 3 mnd fødselspermisjon, og barna klarer seg minst like godt som norske barn!



Anonymous poster hash: e2aa5...331
Skrevet

Han er hjemme med pappaen ja :) han går skole på dagtid og jeg jobber på kveld og dag i helgene. I pausene er jeg hjemme og da rekker jeg å lage middag og spise før jeg drar igjen. Det er ikke bestandig minsten er våken i pausene eller når jeg kommer hjem,men pappaen gjør en god jobb og trives med hvordan vi har det nå han også :) Takk for gode ord,jeg tar de med meg og fortsetter å bygger familien min opp ♡

 

Anonymous poster hash: 96c7d...789

Skrevet

Han er hjemme med pappaen ja :) han går skole på dagtid og jeg jobber på kveld og dag i helgene. I pausene er jeg hjemme og da rekker jeg å lage middag og spise før jeg drar igjen. Det er ikke bestandig minsten er våken i pausene eller når jeg kommer hjem,men pappaen gjør en god jobb og trives med hvordan vi har det nå han også :) Takk for gode ord,jeg tar de med meg og fortsetter å bygger familien min opp ♡

 

Anonymous poster hash: 96c7d...789

 

Det går nok så bra så :).

En engasjert far er en akkurat like god omsorgsperson som mor.

 

Anonymous poster hash: df283...812

Skrevet

Han er hjemme med pappaen ja :) han går skole på dagtid og jeg jobber på kveld og dag i helgene. I pausene er jeg hjemme og da rekker jeg å lage middag og spise før jeg drar igjen. Det er ikke bestandig minsten er våken i pausene eller når jeg kommer hjem,men pappaen gjør en god jobb og trives med hvordan vi har det nå han også :) Takk for gode ord,jeg tar de med meg og fortsetter å bygger familien min opp ♡

 

Anonymous poster hash: 96c7d...789

 

Høres ut som om dere har funnet en veldig god ordning som fungerer for alle - både voksne og barn! :)

 

Fortsett som du har gjort nå - gleden din over å gjøre noe fornuftig og tjene penger igjen hoppet nesten ut av linjene i hovedinnlegget ditt, så det er tydelig at dette er riktig for deg og dere :)

 

 

 

Anonymous poster hash: d650e...ed2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...