Anonym bruker Skrevet 19. august 2015 #1 Skrevet 19. august 2015 Er det flere som lar seg irritere når reklamer og andre offentlige tekster inneholder skrivefeil? Jeg kjenner i hvert fall at det er irriterene med skrivefeilen i reklamen for asiatisk omelett. Burde de ikke ha folk som leser korrektur på ting som skal være offentlig? Anonymous poster hash: ee8fc...6bc
Anonym bruker Skrevet 19. august 2015 #2 Skrevet 19. august 2015 Hva er det som er feil? Anonymous poster hash: 91e51...742
Anonym bruker Skrevet 19. august 2015 #3 Skrevet 19. august 2015 Hvis du mener "Knal godt" så er det jo et barn som har skrevet det... Anonymous poster hash: 066de...2be
Anonym bruker Skrevet 19. august 2015 #4 Skrevet 19. august 2015 Er det flere som lar seg irritere når reklamer og andre offentlige tekster inneholder skrivefeil? Jeg kjenner i hvert fall at det er irriterene med skrivefeilen i reklamen for asiatisk omelett. Burde de ikke ha folk som leser korrektur på ting som skal være offentlig? Anonymous poster hash: ee8fc...6bc "irriterene med skrivefeilen" :-D Anonymous poster hash: 87973...853
Anonym bruker Skrevet 19. august 2015 #5 Skrevet 19. august 2015 Er det flere som lar seg irritere når reklamer og andre offentlige tekster inneholder skrivefeil? Jeg kjenner i hvert fall at det er irriterene med skrivefeilen i reklamen for asiatisk omelett. Burde de ikke ha folk som leser korrektur på ting som skal være offentlig? Anonymous poster hash: ee8fc...6bc "irriterene med skrivefeilen" :-D Anonymous poster hash: 87973...853 😂 Anonymous poster hash: 2780f...629
Anonym bruker Skrevet 19. august 2015 #6 Skrevet 19. august 2015 Kjenner jeg irriterer meg mer over slike som deg som lar deg irritere av irriterene skrivefeil Skjønner poenget ditt, når man skal lage en reklame eller andre offentlige tekster så bør de være fri for skrivefeil. Men det blir litt dumt å påpeke dette når du ikke evner å skrive rett selv Anonymous poster hash: 69721...d86
Anonym bruker Skrevet 19. august 2015 #7 Skrevet 19. august 2015 Du mener vel "irriterende med skrivefeil" ? Er ikke ofte jeg påpeker slikt, men det er moro når noen skal lage innlegg hvor det klages over skrivefeil, også har man skrivefeil selv også Anonymous poster hash: f8cf1...913
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå