Gå til innhold

Irriterende skrivefeil i reklamen her inne!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere som lar seg irritere når reklamer og andre offentlige tekster inneholder skrivefeil? Jeg kjenner i hvert fall at det er irriterene med skrivefeilen i reklamen for asiatisk omelett. Burde de ikke ha folk som leser korrektur på ting som skal være offentlig?

Anonymous poster hash: ee8fc...6bc
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er det som er feil?

Anonymous poster hash: 91e51...742
Skrevet

Hvis du mener "Knal godt" så er det jo et barn som har skrevet det...

Anonymous poster hash: 066de...2be

Skrevet

Er det flere som lar seg irritere når reklamer og andre offentlige tekster inneholder skrivefeil? Jeg kjenner i hvert fall at det er irriterene med skrivefeilen i reklamen for asiatisk omelett. Burde de ikke ha folk som leser korrektur på ting som skal være offentlig?

"irriterene med skrivefeilen" :-D

Anonymous poster hash: 87973...853

Skrevet

"irriterene med skrivefeilen" :-D

Anonymous poster hash: 87973...853

😂

Anonymous poster hash: 2780f...629

Skrevet

Kjenner jeg irriterer meg mer over slike som deg som lar deg irritere av irriterene skrivefeil :P Skjønner poenget ditt, når man skal lage en reklame eller andre offentlige tekster så bør de være fri for skrivefeil. Men det blir litt dumt å påpeke dette når du ikke evner å skrive rett selv ;)

Anonymous poster hash: 69721...d86
Skrevet

Du mener vel "irriterende med skrivefeil" ? ;) 

Er ikke ofte jeg påpeker slikt, men det er moro når noen skal lage innlegg hvor det klages over skrivefeil, også har man skrivefeil selv også :)

Anonymous poster hash: f8cf1...913

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...