Anonym bruker Skrevet 19. august 2015 #1 Skrevet 19. august 2015 Fordelen med hjemmebesøk av barnevernet en gang i måneden er at jeg får en skikkelig opprydning en gang i måneden 👍 Anonymous poster hash: 6e763...3b6
Anonym bruker Skrevet 19. august 2015 #2 Skrevet 19. august 2015 Trollemor Anonymous poster hash: c2797...4c3
Anonym bruker Skrevet 19. august 2015 #3 Skrevet 19. august 2015 Da skjønner du kanskje selv hvorfor du mistet omsorgen for barnet? Anonymous poster hash: 69196...290
Anonym bruker Skrevet 19. august 2015 #4 Skrevet 19. august 2015 Da skjønner du kanskje selv hvorfor du mistet omsorgen for barnet? Anonymous poster hash: 69196...290 ? Hvis hun har hjemmebesøk så har hun vel neppe mistet omsorgen? Anonymous poster hash: 653de...079
Anonym bruker Skrevet 19. august 2015 #5 Skrevet 19. august 2015 Da skjønner du kanskje selv hvorfor du mistet omsorgen for barnet? Anonymous poster hash: 69196...290 Da skjønner du kanskje selv hvorfor du mistet omsorgen for barnet? Anonymous poster hash: 69196...290 ? Hvis hun har hjemmebesøk så har hun vel neppe mistet omsorgen? Anonymous poster hash: 653de...079 1: hun har vell neppe mistet omsorgen for barna. 2: ville ikke du ryddet og vasket litt ekstra om du viste du kom til å f¨å besøk av barnevernet, uansett om huset var helt greit i utgangspunktet? Anonymous poster hash: ae7e5...856
HvittHus Skrevet 19. august 2015 #6 Skrevet 19. august 2015 Når man får besøk av BV slår et eller annet vaskeinnstinkt inn. Man vasker og rydder i skap og i skuffer BV aldri skal inn i, selv om man vet at det er en irrasjonell handling. Som fosterforeldre hadde vi besøk av BV med jevne mellomrom, og denne vasketvangen slo alltid inn, selv om min BV-ektefelle fortvilet prøvde å overbevise meg at det var helt unødvendig.
Anonym bruker Skrevet 19. august 2015 #7 Skrevet 19. august 2015 Da skjønner du kanskje selv hvorfor du mistet omsorgen for barnet? Anonymous poster hash: 69196...290 Da skjønner du kanskje selv hvorfor du mistet omsorgen for barnet? Anonymous poster hash: 69196...290 ? Hvis hun har hjemmebesøk så har hun vel neppe mistet omsorgen? Anonymous poster hash: 653de...079 1: hun har vell neppe mistet omsorgen for barna.2: ville ikke du ryddet og vasket litt ekstra om du viste du kom til å f¨å besøk av barnevernet, uansett om huset var helt greit i utgangspunktet? Anonymous poster hash: ae7e5...856 Jeg har ikke mistet omsorgen og det er ikke ett tema heller. Besøket er fordi barna går til samtaler hos barnevernet pga tidligere traumer, som selvfølgelig ikke har skjedd hos meg. Vi har møter hjemme hos meg for å diskutere fremgang og videre oppfølging. Ikke alt med barnevernet er "skummelt" må dere vite. Anonymous poster hash: 6e763...3b6
Anonym bruker Skrevet 19. august 2015 #8 Skrevet 19. august 2015 Samme her HI! Ungene her ble utsatt for en ruset bestemor, når BF hadde ungene, han var ikke klar over situasjonen i fjor sommer, så han hadde de hos moren sin mens han jobbet, han hadde de i en del av ferien, men kunne ikke ta ferie samtidig.. Vi var begge enig i at bestemor var en god løsning.. Etter første uken startet han å bli noe usikker, da var det enda en uke til før han skulle ha siste ferieuka sammen med ungene. Yngste barnet var skvetten når han hentet og tiden frem til levering.. Halvveis inn i uke nr 2, så kom han tidligere hjem fra jobb, og fant moren sin på kjøkkenet, med to vettskremte unger, hun hadde falt om.. Trodde vi, dagen etter kom han hjem til meg og fortalte at hun hadde tatt overdose Han ordnet seg fri fra jobben, vi fikk umiddelbar hjelp fra kriseteam samme dag som han kom hjem til henne og fant de slik.. Det var vanskelig for oss alle. Etter en stund ble kriseteamet avviklet og BV kom inn for å fortsette hjelpen, noe de virkelig har gjort bra! Så de popper innom for å snakke med ungene osv, dette ordnes hjemme, for at det er her ungene har trygg base.. Jeg og eksen har fått mye bedre kontakt etter denne hendelsen, trist det var det som skulle til, men nå er vi veldig gode venner, og veldig "opp og frempå" ang ungene og deres beste Når dagen for besøket kommer, så "må" alt være plettfritt.. Vi har det fint, ryddig (så langt det lar seg gjøre med to aktive unger) og rent, men det "må" jo ha det lille ekstra når det er snakk om barnevernet, noe se selv sier er helt normalt Anonymous poster hash: f0957...dd6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå