Anonym bruker Skrevet 19. august 2015 #1 Skrevet 19. august 2015 Er det noen her som vi dele erfaring med slimproppen som gikk under svangerskapet? Jeg tror kansje min er på vei, men de kommer mørkerøde blod/slim klomper ? Er dette normalt? Anonymous poster hash: df3bb...5c0
Anonym bruker Skrevet 19. august 2015 #2 Skrevet 19. august 2015 Med min 1 gikk slimproppen ca 12 timer før. En liten geleklump bare. Med nr 2. Merket jeg ikke noe før vannet gikk. Med nr 3. Gikk slimproppen for 2 dager siden å jeg kjenner nedpress å har vondt bak i korsryggen men har ikkr skjedd mere enda. Det kan vøre blodspor i slimproppen, noen ganger kommer hele å noen ganger kommer det litt wtter litt. Men er du usikker så ring legen eller føden så du får tatt en sjekk😉 Lykke til med forestående fødsel😊 Anonymous poster hash: 0c609...84a
Optatium Skrevet 19. august 2015 #3 Skrevet 19. august 2015 Jeg merket tilfeldigvis min på vei til do om morgenen den dagen jeg fødte. Den datt i gulvet på soverommet og overlot lite tvil om hva den var🙈 Ni tiner senere var frøkna ute😜
Anonym bruker Skrevet 19. august 2015 #4 Skrevet 19. august 2015 Var liten tvil om hva det var da min kom, hele på en gang. Men den kan komme litt og litt også. Det gikk imidlertid to uker til fødsel etter slimproppen kom da.. Anonymous poster hash: f02e5...543
MJ<3 Skrevet 19. august 2015 #5 Skrevet 19. august 2015 På fødestuen: Jordmoren: Har slimproppen gått? Fødende kvinne: Han gikk akkurat ut for å kjøpe kaffe! Fnis...
Anonym bruker Skrevet 19. august 2015 #6 Skrevet 19. august 2015 TUsen takk for svar! Jeg ringte føden i går kveld, men hun trodde ikke det var noe galt! Jeg bekymrer meg bare siden det var ikke "spor av blod" de klumpene så kom var mørke mørke røde 😔 fant et bilde på google her så d lignet litt på! Beklager ekkle detaljer Anonymous poster hash: df3bb...5c0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå