Gå til innhold

Angst av å komme på jobben :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

De siste dagene har jeg følt meg bekymret, uggen osv. Når jeg har vært på jobb og følt at ikke alt er som det skal. Stod opp idag ved godt mot og hadde en bra morgen helt til jeg satte meg ved kontorpulten. Kjenner en stor klump i magen, jeg ble kvalm, uvel, føler ikke jeg får puste ordentlig og har lyst til å gråte 😔 Skjønner ikke hva som skjer! Skjønner ikke hvorfor jeg får angst av å komme på jobben!

Anonymous poster hash: 836ab...c09

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Først vil jeg si, så utrolig bra at du drar dit! Ikke slutt med det. Men har du lært noe som kan hjelpe deg å roe angsten? Er det noen som vet at du har angst der, så kan du jo be de være litt med deg, eller du går bort å snakker med noen du er trygg på. Behøver ikke å nevne angst, bare kanskje reise deg opp og se deg litt rundt.

Hørt om mindfulness? Google det og les litt, kanskje finner du gode tips og triks du kan bruke. Kanskje er det åpent for at du rett og slett kan gå på do å gråte litt også. Det kan hjelpe mye. Lykke til, håper du finner noe som hjelper deg til å bremse angsten :)

Anonymous poster hash: 4b18d...66a
Skrevet

Ifra nå av, konsentrer deg kraftig om å virkelig puste når du er på jobb. Jeg hadde det på litt samme måten, men etter 9 mnd med angst, så fann jeg ut at jeg ble dårlig når jeg var på jobb, fordi jeg var så anspent og redd siden jeg hadde blitt dårlig første gang, at jeg faktisk holdt pusten og kjente etter symptomene. Så pust rolig inn og ut og fokuser på det.

Funka veldig fint for meg, nå er jeg kjempebra og går ikke lenger på antidepressiva.

Anonymous poster hash: 78295...00f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...