Gå til innhold

Hehe. Barn med idiotiske navn.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha!!

 

Anonymous poster hash: 9934a...ab8

Skrevet

Ikke så veldig morsomt.

 

Anonymous poster hash: 35c9c...296

Skrevet

Hehe :-)

Ja, vi vil nå et nivå der skrivefeilene er så komplekse at de ender som normale navn igjen. Selv drømmer jeg om at familier blir såpass dysfunksjonelle at de mener «Ariel Kassandra», men staver det «Berit».

Skrevet

Hehe :-)

Ja, vi vil nå et nivå der skrivefeilene er så komplekse at de ender som normale navn igjen. Selv drømmer jeg om at familier blir såpass dysfunksjonelle at de mener «Ariel Kassandra», men staver det «Berit».

Og så? Hvor er humoren? Skulle nesten tro at en kvinne hadde skrevet det.

 

Anonymous poster hash: 35c9c...296

Skrevet

Huff, stakkars barn...



Anonymous poster hash: 77834...bbc
Skrevet

Dette er jo hysterisk morsomt 😂

Skrevet

lol

 

Anonymous poster hash: d2d1b...5e9

Skrevet

Hehe :-)

Ja, vi vil nå et nivå der skrivefeilene er så komplekse at de ender som normale navn igjen. Selv drømmer jeg om at familier blir såpass dysfunksjonelle at de mener «Ariel Kassandra», men staver det «Berit».

 

Du skal alltid oppgi kilde når du kommer med direkte sitater!

 

Anonymous poster hash: 8f8f8...ff3

Skrevet

:fnise:



Anonymous poster hash: c96e7...217
Skrevet

Spot on!!!

 

Anonymous poster hash: 1b672...d0f

Skrevet

EKSTREMT spot on!! :P

 

HAHAHAHAHAHA

 

Anonymous poster hash: 002bf...e89

Skrevet

Ler!

Her i nærniljøet er det så mye rare navn at jeg blir helt svett. Anselm, Havannah, Ocean, Myklesh, Aisha, Oetrine, Mynte Sienna, Leander Ivar, Maximus Xavier er bare noen. Og ja, ALLE disse er norske :-O

 

Anonymous poster hash: d46e7...e5c

Skrevet

Hipp hurra for foreldre som tør. Er jo bare i Norge navndebatten blomstrer. Hva sier det om nordmenn? At dere er trauste og kjedelige.

 

 

 

Anonymous poster hash: 943db...a7b

Skrevet

Hipp hurra for foreldre som tør. Er jo bare i Norge navndebatten blomstrer. Hva sier det om nordmenn? At dere er trauste og kjedelige.

 

 

 

Anonymous poster hash: 943db...a7b

Ja der er skikkelig modig å insistere på å skrive Jakop i stedet for Jhakob.

 

Anonymous poster hash: 5d7a1...484

Skrevet

 

Hipp hurra for foreldre som tør. Er jo bare i Norge navndebatten blomstrer. Hva sier det om nordmenn? At dere er trauste og kjedelige.

 

 

 

Anonymous poster hash: 943db...a7b

Ja der er skikkelig modig å insistere på å skrive Jakop i stedet for Jhakob.

 

Anonymous poster hash: 5d7a1...484

Mente selvsagt omvendt. Bytter du ut P med b, k med ch og putter inn noen ekstra h'er, så er du skikkelig interhnazzionelle, unorsk, modig og lite norsk. Er jo så kjipt å være norsk når man har så mange andre eksotiske nasjonaliteter å velge mellom.

 

Anonymous poster hash: 5d7a1...484

Skrevet

Hipp hurra for foreldre som tør. Er jo bare i Norge navndebatten blomstrer. Hva sier det om nordmenn? At dere er trauste og kjedelige.

 

 

 

Anonymous poster hash: 943db...a7b

 

Ehm ... Du ER klar over at dette er en tulleside? Altså siden det er linket til? Det er da altså ikke en ekte sak det er snakk om ;)

 

Anonymous poster hash: 14a7f...fc9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...