Gå til innhold

Hei dere som har to!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det uvanlig/rart at storesøskenet blir provosert/sur pga av lillesøskenets latter/smil?

 

Mine to (gutter) er det litt over 2,5 år mellom. De krangler/herjer Mye! Ser de vel nesten aldri leke "fint" sammen (5,5 og 3). I dag limte storebroren et skilt på døra til deres fellesrom som skulle bety noe sånt som "ikke lov å smile her". Og når jeg tok ham i å plage lillebror litt etter at de hadde lekt fint sammen i 5 min (og lillebror lo så godt), spurte jeg storebror hvorfor det blir sånn: "jeg liker ikke latteren hans!" (Han ler visst over feil ting og generelt litt feil (kanskje litt høyt..))

 

Normalt, eller går våre to barn bare ikke overens i det hele tatt?

 

Anonymous poster hash: 92f56...9c5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...