Anonym bruker Skrevet 18. august 2015 #1 Skrevet 18. august 2015 Jeg har fulgt bloggen hennes siden Unge mødre , og har sett at nesten alt hun skriver om er reklame for ting hun selger i den nye butikken sin. Det skal merkes som annonse/reklame sier markedsføringsloven. Etter at Forburukerombudet advarte mange bloggere så lurte jeg på om Camilla og ville begynne å merke, og etpar ganger gjorde hun det. Men nå ser jeg at hun skriver at hun blokkerer ute folk om de minner henne på at hun ikke merker ordentlig. Jeg syns bloggen har blitt anderledes det siste året. Hun styrer jo på, men hvorfor kan hun ikke bare skrive at det er reklame om det er det? Tjener hun mer hvis ikke? Trodde ikke hun blokkerte folk og juksa som Fotballfrue og mange andre. Flere som har lagt merke til det? Anonymous poster hash: 23781...4bb
Anonym bruker Skrevet 19. august 2015 #2 Skrevet 19. august 2015 Hun driver akkurat samme greia som før, står likt på bilder, samme bildene og innholdet. Bloggen har alltid utestengt og sletta det de ikke likte. Da hun fremdeles var gift, med han før han Hans, så svarte han i kommentarfeltet og sa de ville gjerne all kritikken fordi Camilla ble lei seg osv. Men klart det, at hun og burde få med seg hva loven gjelder her om hun faktisk skal drive nettbutikk uten masse klager etc. JA, har lagt merke til det også og hun burde skrive at det er anonnse. Anonymous poster hash: 36a9a...eda
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå