Gå til innhold

Eggløsningssmerter som varer like lenge som mensen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen andre som erfarer det?

Jeg har født 3 barn, og tiden rundt eggløsning har blitt verre og verre for hver gang. Nå er jeg så øm og full i eggløsningsslim at d er verre enn mensen.

Jeg overlever, det er ikke det.. Men si at jeg har like vondt i ca 5 dager.. På hvilken dag er eggløsningen da?eller kan den foregå i flere dager? Slimet varer i hvertfall over flere dager

Anonymous poster hash: 7204a...50e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter litt

Skrevet

Noen andre som erfarer det?

Jeg har født 3 barn, og tiden rundt eggløsning har blitt verre og verre for hver gang. Nå er jeg så øm og full i eggløsningsslim at d er verre enn mensen.

Jeg overlever, det er ikke det.. Men si at jeg har like vondt i ca 5 dager.. På hvilken dag er eggløsningen da?eller kan den foregå i flere dager? Slimet varer i hvertfall over flere dager

Har det likt som deg. 2 barn. Har kobberspiral også, vet ikke om det har noe å si men :( Har mer plger rundt EL enn mensen.

Anonymous poster hash: 735f1...40f

Skrevet

Jeg har også fått verre eggløsningsplager etter graviditet. Menssmertene forsvant helt, eggløsningsmertene ble mange ganger verre.

Jeg kan også ha vondt i opptil 5 dager. Hos meg løsner egget på siste dag med smerter(stemmer også med positiv eggløsningstest). Rundt kl 19 på kvelden får jeg en topp i smertene som varer et par timer også begynner det å avta. Neste dag er jeg bare øm i magen og eggløsningslimet er begynt å avta.

Egentlig utrolig at jeg er blitt gravid, for det gjør ikke særlig godt å ha sex disse dagene heller.

Anonymous poster hash: aa100...322

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...