Anonym bruker Skrevet 18. august 2015 #1 Skrevet 18. august 2015 Har endelig begynt å "leve" igjen etter lang tid med å være nedtrykket av mannen og hans familie, masse ting med nyfødt, andre barn, utdanning, jobb, alt husarbeidet som faller bare på meg, barnas aktiviteter osv. Har endelig bestemt meg for å ta tak i ting, begynt å trene, sminke meg, skal til venninne og få gratis sminke- og frisyrekurs neste uke. Har også begynt å ta tak i alt i huset her, og tenker at jeg må kvitte meg med alt vi ikke bruker/som har gått ut på dato/ødelagt. Begynte med skuffer og skap, inspirert av et innlegg her om en mann som klaget. Men det er så demotiverende fordi huset ikke ser ryddig ut, da all ryddingen er foregått innvendig Motivasjon til videre husrydding? Tenkte at man kanskje skal sette en dato da hele huset må være tatt? Anonymous poster hash: 5af26...ae2
Anonym bruker Skrevet 18. august 2015 #2 Skrevet 18. august 2015 Ta bilder av det som er gjort å print ut dem å heng dem på døra... Ta gjerne før bilder også. Bare viten om at alt er ryddig må jo være motivasjon nok, bare å kunne sprette opp av sofaen å finne det du skal finne med en eneste gang uten å måtte lete i "evigheter" for å finne akkurat den tingen.... Anonymous poster hash: c6bae...3f2
Anonym bruker Skrevet 18. august 2015 #3 Skrevet 18. august 2015 Ta bilder av det som er gjort å print ut dem å heng dem på døra... Ta gjerne før bilder også. Bare viten om at alt er ryddig må jo være motivasjon nok, bare å kunne sprette opp av sofaen å finne det du skal finne med en eneste gang uten å måtte lete i "evigheter" for å finne akkurat den tingen.... Anonymous poster hash: c6bae...3f2 Takk for tipset med bilder Skal prøves! Egentlig så hater jeg alt som heter rydding og husarbeid, har hatet det hele livet, men ingen andre gjør det, så da tar jeg bare tak i alt og lar det stå til. Deilig å ha et system. Anonymous poster hash: 5af26...ae2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå