Anonym bruker Skrevet 18. august 2015 #1 Skrevet 18. august 2015 Drikker i gjennomsnitt annenhver dag. Alt ifra 2,3-6 øl eller 1-2 flasker vin. Oftere at jeg kun drikker ca 3 øl El 3 glass vin da! Dette har pågått en periode nå. Og jeg får stadig nye unnskyldninger til å drikke 😕. Tenker hver dag at nå er det nok, men så "skjer" det noe og jeg føler meg "unnskyldt", så drikker jeg allikavel... Uff... Anonymous poster hash: 73c8b...292
Anonym bruker Skrevet 18. august 2015 #2 Skrevet 18. august 2015 Du er nå hvertfall på god vei. Søk hjelp før det blir verre! Anonymous poster hash: bde2c...699
Anonym bruker Skrevet 18. august 2015 #3 Skrevet 18. august 2015 Du er på god vei å bli det. Du har i hvert fall et alkoholproblem! Ingen tvil om det! Når du lager deg unnskyldninger for å drikke, da har du et stort problem. Greier du ikke å slutte å drikke, så bør du oppsøke fastlegen din og få hjelp så raskt som mulig! Du kan også kontakte noen av organisasjonene for alkoholmisbrukere. Ta grep nå, ikke la alkoholen ødelegge livet ditt! Det er en grunn til at du velger å drikke, det er DET du må få hjelp til å gjøre noe med/ endre / bearbeide. Lykke til Anonymous poster hash: da94b...a47
Anonym bruker Skrevet 18. august 2015 #4 Skrevet 18. august 2015 Ikke alkis foreløpig, men dessverre på god vei. Mengdene er i alle fall alt for store. Søk hjelp! Anonymous poster hash: a3106...f93
soleia Skrevet 18. august 2015 #5 Skrevet 18. august 2015 Drikk du når du er åleine? drikk du for å trøste deg sjølv? Det høyres ut som du er på veg til å få eit alkoholproblem.
Anonym bruker Skrevet 18. august 2015 #6 Skrevet 18. august 2015 Ja. Når du ikke klarer la være, har du et alkoholproblem. Snakk med fastlegen din. Anonymous poster hash: efce3...f45
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå