Gå til innhold

Mitt venneproblem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har 8 nære venninner. 2 av dem er vesentlig morsommere å være med enn de andre. Ikke snillere eller mer intelligente, men morsommere. Når livet er travelt med små barn og en travel jobb liker jeg å le og skravle med de morsomme venninnene på fritiden. Blir til at jeg stadig velger bort de andre, og da særlig 3 av dem som snakker om jobb, barn og diverse politisk korrekte ting som trening, kosthold osv. 

Forteller jeg den samme historien (som jeg syns er hysterisk morsom) til alle 8 hver for seg, så vil 2 av dem le så de griner, 3 av dem le litt, og 3 av dem såvidt trekke på smilebåndet. Foretrekker da helt klart dem som ler.

Noen som kjenner seg igjen?

Anonymous poster hash: 8df19...bf4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønte ikke helt problemet, jeg...

Anonymous poster hash: e9ae4...74c
Skrevet

Jeg siler mer og mer ut flere av mine nære venninner fordi jeg ikke syns de er festlige nok.

Hi

Skrevet

Ja, på en måte... Jeg var den lystige, full av "faen" og masse latter før. Jeg var populær osv osv

Nå er jeg dessverre blitt kronisk syk og har ikke sjans! Jeg kan ha en dag innimellom der jeg er nesten mitt gamle jeg igjen, men så er jeg så sliten at lite får meg til å le igjen....

Poenget mitt er at jeg har mistet mange på veien og det er veldig sårt! Jeg forstår folk savner mitt gamle jeg, det gjør jeg også! Men noen ganger bør man spørre deg selv hvorfor noen er slik og om kanskje det samme kan skje en selv

Anonymous poster hash: ee7ba...bcb

Skrevet

Jeg har 8 nære venninner. 2 av dem er vesentlig morsommere å være med enn de andre. Ikke snillere eller mer intelligente, men morsommere. Når livet er travelt med små barn og en travel jobb liker jeg å le og skravle med de morsomme venninnene på fritiden. Blir til at jeg stadig velger bort de andre, og da særlig 3 av dem som snakker om jobb, barn og diverse politisk korrekte ting som trening, kosthold osv.

Forteller jeg den samme historien (som jeg syns er hysterisk morsom) til alle 8 hver for seg, så vil 2 av dem le så de griner, 3 av dem le litt, og 3 av dem såvidt trekke på smilebåndet. Foretrekker da helt klart dem som ler.

Noen som kjenner seg igjen?

Kjenner meg veldig igjen.

Omgir meg mer og mer med folk jeg gleder meg over å være sammen med. Kan godt snakke politikk osv også, men jeg gjør det helst med festlige, spenstige mennesker.

Anonymous poster hash: 66fe6...288

Skrevet

Jeg siler mer og mer ut flere av mine nære venninner fordi jeg ikke syns de er festlige nok.

Hi

Du er jo i din fulle rett å sile venner som du vil. Bare husk på at du en dag kan trenge venner i en vanskelig situasjon også, og da kan det hende at de festlige vennene bare var godværsvenner...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...