Anonym bruker Skrevet 18. august 2015 #1 Skrevet 18. august 2015 Jeg er sykemeldt grunnet mye oppkast generent dårlig form i svangerskapet. Vil så gjerne jobbe de dagene jeg kommer meg litt ovenpå. Skal spørre legen om dette, men noen som vet hvordan det løses når det ikke finnes aktiv sykemelding lengre? Anonymous poster hash: 9479c...53d
Anonym bruker Skrevet 18. august 2015 #2 Skrevet 18. august 2015 Jeg er sykemeldt grunnet mye oppkast generent dårlig form i svangerskapet. Vil så gjerne jobbe de dagene jeg kommer meg litt ovenpå. Skal spørre legen om dette, men noen som vet hvordan det løses når det ikke finnes aktiv sykemelding lengre? Anonymous poster hash: 9479c...53d Du har ikke lov pga du er ikke forsikret når du er sykemeldt. Tillitsvalgte på min arbeidsplass er veldig nøye på at sjefen vår holder seg til det. Anonymous poster hash: 90f63...c2a
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 18. august 2015 #3 Skrevet 18. august 2015 Du har lov til å bidra på jobben når du er i form til det. Men snakk med legen din først, jeg er usikker på om du får sykepenger i hele perioden, eller om du evt vil få vanlig lønn de dagene du er på jobb istedetfor sykepenger.
LillePunk Skrevet 18. august 2015 #4 Skrevet 18. august 2015 Jeg fikk lov til å jobbe så mye jeg orket mens jeg var sykemeldt. Var kun 50%, da. Men legen sa at jeg bare kunne dra på jobb utover det om formen tillot det.
Gemini77 Skrevet 18. august 2015 #5 Skrevet 18. august 2015 Du kan skrive bak på sykneldingskjemaet hvor mye du har jobbet i sykemeldingsperioden.
Anonym bruker Skrevet 19. august 2015 #6 Skrevet 19. august 2015 Jeg mener å ha hørt at reglene nå er mer fleksible og at det er helt greit å jobbe litt mens man er sykmeldt. Snakk med lønningskontor/tillitsvalgt/lege for å finne ut av hvordan det fungerer. Anonymous poster hash: 3059e...046
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå