Gå til innhold

Hvor kjøpe rimelig showergel osv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor kjøper dere rimelig dusjsåpe, shampoo osv? Ungdommene i hus bruker Herbal essenses, dobbeldusj, asan osv. Med 1-2 dusjer pr ungdom blir det litt penger utav det selv om de er flinke til å posjonere det. Fikk et tips om å kjøpe på sparkjøp, men også europris. Noen med erfaring? Evt netthandel?

Anonymous poster hash: 3a667...1fb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har inntrykk av at billigprodukter inneholder mer dritt enn dyrere produkter. Så jeg ville kjøpt skikkelige produkter slik at huden til ungdommene blir ødelagt nå.

Europris har ofte tilbud på dusjsåper og shampo av de du nevner. Så kanskje handle stort når det er tilbud.

Anonymous poster hash: 5ce30...f41

Skrevet

Shampoen til rema 1000 har kommet bra ut i test, og er rimelig. First Price på kiwi har og egne dusjsåper, shampo o.l.

Anonymous poster hash: 9df43...0b0
Skrevet

Hvor kjøper dere rimelig dusjsåpe, shampoo osv? Ungdommene i hus bruker Herbal essenses, dobbeldusj, asan osv. Med 1-2 dusjer pr ungdom blir det litt penger utav det selv om de er flinke til å posjonere det. Fikk et tips om å kjøpe på sparkjøp, men også europris. Noen med erfaring? Evt netthandel?

Anonymous poster hash: 3a667...1fb

Jeg kjøper de store flaskene med dusjsåpen til Palmolive når de er på tilbud på Europris. 500 ml til 20 kroner. Er på tilbud denne uka :)

http://www.e-magin.se/v5/viewer/files/viewer_t.aspx?gKey=gr9d2dzk

Anonymous poster hash: 491ad...3f7

Skrevet

Jeg hamstrer når det er salg.

Både Obs!, Meny og andre matbutikker har salg jevnlig. Det lønner seg også å ta turen innom HM en gang i uken, de har nesten alltid et ukens tilbud og det er veldig ofte shampo eller dusjsåper. 

Anonymous poster hash: 9434f...168
Skrevet

Hender de har tilbud på bodyshopprodukter på apoteket

Anonymous poster hash: bda32...c2b

Skrevet

Dusjgeleen til frist price fikk en firer på terning i en test jeg leste. Den tror jeg koster under en tier.

Anonymous poster hash: 2bf86...0af

Skrevet

Kjøp first price å hell over i de tomme "merke" flaskene hvis de blir flaue over å bruke first prøve og kjøp stort kvanta på tilbud.

Anonymous poster hash: 53245...cbc

Skrevet

Vi bruker sånn pumpeflaske som lager skum. Både i dusjen og til håndvask. Vanner ut såpa ca 50/50 og fyller på. Da bruker man bare halvparten så mye såpe, tørker ut huden mindre, og såpeskummet er godt å vaske seg med. Vi bruker flytende castille-såpe, men dette fungerer med alle typer håndsåpe og showergel.

Dette gjelder altså håndvask og kroppsvask, ikke sjampo/balsam😉

Anonymous poster hash: 79fab...450

Skrevet

Jeg kjøper på apoteket. De har ofte 3 for 2,-40 % osv. Det er uten parfyme.

Skrevet

Kjøper slike varer enten i Sverige eller Palmolive 500ml på Europris når det er 10 og 20 kr tilbud der. Det er uhorvelig dyrt i matvarebutikken. De har økt prisene der noe VANNVITTIG de siste årene!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...