Anonym bruker Skrevet 18. august 2015 #1 Skrevet 18. august 2015 Er det noen av dere som har fått fjernet milten? Jeg fikk den fjernet for noen måneder siden pga sykdom og lurer litt på hvilke forhåndsregler andre (uten milt) tar Anonymous poster hash: 4c704...3dd
Anonym bruker Skrevet 18. august 2015 #2 Skrevet 18. august 2015 Når du har fjernet milten er du mer mottakelig for bakterieinfeksjoner, og bør få endel ekstra vaksiner. Ellers er det ingen andre forhåndsregler å ta Anonymous poster hash: c8319...70b
Anonym bruker Skrevet 18. august 2015 #3 Skrevet 18. august 2015 Takk, jeg vet det og vaksiner har jeg fått. Jeg bare lurte på om det var andre forhåndsregler folk tok Anonymous poster hash: 4c704...3dd
Anonym bruker Skrevet 19. august 2015 #4 Skrevet 19. august 2015 Jeg har vært uten milt i over ti år, det som er viktig er at en etterfyller vaksiner som evt går ut over årene. Jeg tar også influensavaksine hvert år, blir som regel litt syk i indluensasesongen, men hvis jeg ikke tar det blir jeg syk veldig lenge. Merker ikke at jeg ikke har milt i det daglige, men er alltid den første til å bli syk når det er sykdom som er ute og går. Anonymous poster hash: 852d9...e3f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå