Anonym bruker Skrevet 18. august 2015 #1 Skrevet 18. august 2015 Sommer over hele landet ? I Bergen er det nydelig om dagene:-) Anonymous poster hash: 083e9...2b1
Anonym bruker Skrevet 19. august 2015 #2 Skrevet 19. august 2015 Nydelig sommer på østlandet også Håper den varer til november Anonymous poster hash: 418c7...fb9
Anonym bruker Skrevet 19. august 2015 #3 Skrevet 19. august 2015 Nydelig sommer på østlandet også Håper den varer til november Anonymous poster hash: 418c7...fb9 Totalt uenig. Sommeren kan gjerne vare til slutten av september, men så er det høst og da vil jeg ha ordentlig høstvær. Anonymous poster hash: 65044...cfd
Anonym bruker Skrevet 19. august 2015 #4 Skrevet 19. august 2015 Nydelig sommer på østlandet også :)Håper den varer til november Anonymous poster hash: 418c7...fb9 Totalt uenig. Sommeren kan gjerne vare til slutten av september, men så er det høst og da vil jeg ha ordentlig høstvær. Anonymous poster hash: 65044...cfd Siden vi har hatt helt for jævlig sommer i år, så kan denne som er nå vare lenger ut..høsten og vinteren er ellers så lang.. Anonymous poster hash: 418c7...fb9
Bebe_ Skrevet 19. august 2015 #5 Skrevet 19. august 2015 Nydelig sommer på østlandet også Håper den varer til november Anonymous poster hash: 418c7...fb9 Enig! Håper jeg å, men tror det bare er ønsketenkning..
Anonym bruker Skrevet 19. august 2015 #6 Skrevet 19. august 2015 Nydelig sommer på østlandet også :)Håper den varer til november Anonymous poster hash: 418c7...fb9 Totalt uenig. Sommeren kan gjerne vare til slutten av september, men så er det høst og da vil jeg ha ordentlig høstvær. Anonymous poster hash: 65044...cfd Siden vi har hatt helt for jævlig sommer i år, så kan denne som er nå vare lenger ut..høsten og vinteren er ellers så lang.. Anonymous poster hash: 418c7...fb9 Vi får nok være enige om å være uenige rundt dette ;-) Men det kan nok ha med at jeg har vært i sørstatene og jobbet i 2,5 måneder og der har det vært rundt 40 grader og luftfuktighet opp i 95%...mao jeg og barnet mitt lengter etter høsten og den skarpe klare luften, og jeg lengter etter å bruke mine nye høstklær som jeg kjøpte på lørdag...hehe :-) Til og med barnet mitt lengter etter å bruke de fine ullkjolene sine og den fine nye høstjakka. Det at jeg sa at det kunne vare til slutten av september er fordi jeg prøvde å tenke litt på dere som har vært i Norge i sommer også (men bare litt da) ;-) Anonymous poster hash: 65044...cfd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå