Gå til innhold

Vi er ikke Cara Delevigne, jenter..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Så hvorfor tror dere at dere ser bra ut med oversminkede bryn som mest av alt ligner to forvokste mordersnegler?

Tatt en del kollektivt i Oslo i dag og der er dere med sneglene deres. Nå må dere gi dere!!!! :-o

 

Anonymous poster hash: 560d6...e3d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahaha!!! Hun ser jo ikke ut i måneskinn heller... De færreste gjør det med bilbeltet over øynene..

 

Anonymous poster hash: f8f86...dc6

Skrevet

Snegler..hihi

 

Anonymous poster hash: f7ea7...a77

Skrevet

Jeg digger Cara! Hun er kjempepen og passer skikkelig godt med de bryna. Det er jo henens greie og hun hadde nok ikke stukket seg like mye ut uten de :) Men det passer vel ikke andre enn henne, så jeg skjønenr hva du mener, HI.



Anonymous poster hash: 8fb68...937
Skrevet

Hvorfor bryr du deg om andre sine øyenbryn?

 

Anonymous poster hash: 84fb4...a27

Skrevet

Er ikke dette en generasjonsskifte ting? "Vi" (jeg er snart 40) ville ha tynne bryn og blondt hår, jeg ser på 15'åringene i dag, og de vil ha store mørke bryn og brunt hår. De vil ikke se ut som "damene som begynner å forfalle/eldes. Og jeg tenker at, jeg synes det (brynene) er stygt, men det synes våre foreldre om veldig mye vi gjorde også.

 

Anonymous poster hash: 56d04...3be

Skrevet

En gang var det Brooke Shields sine bryn - nå er det Caras. Jeg liker dem uansett. Ikke minst liker jeg dem hundre ganger bedre enn de strektynne idiotbryna som har vært i mellomtida.

Skrevet

Jeg synes at kunstige bryn er harry uansett. Altså, bryn som SER kunstige ut. De aller fleste jenter har normale bryn fra naturens side, selvfølgelig finnes det noen få uheldige, men det ER stygt meg fake bryn. Særlig slik ei dame på jobben til min venninne går - kjempesminka bryn og ellers null sminke i ansiktet, ikke en gang mascara eller lipgloss. Ser rett og slett skummelt og groteskt ut.

Skrevet

Jeg er 40, brunt hår og kraftige bryn. Har aldri likt de tynne strekene som har vært populære ei stund nå. Så endelig er jeg med på motene.

 

Anonymous poster hash: 44b13...b31

Skrevet

Jeg er 40, brunt hår og kraftige bryn. Har aldri likt de tynne strekene som har vært populære ei stund nå. Så endelig er jeg med på motene.

 

Anonymous poster hash: 44b13...b31

Samme her, bare at jeg er 43 ;)

En type på jobben som er 29 sa at jeg så smashing ut her om dagen ;)

 

Anonymous poster hash: 57f3c...620

Skrevet

Jeg er 40, brunt hår og kraftige bryn. Har aldri likt de tynne strekene som har vært populære ei stund nå. Så endelig er jeg med på motene.

 

Anonymous poster hash: 44b13...b31

Og jeg har pistrete bryn. Er ikke "in" jeg da?

 

 

Anonymous poster hash: f7ea7...a77

Skrevet

 

Jeg er 40, brunt hår og kraftige bryn. Har aldri likt de tynne strekene som har vært populære ei stund nå. Så endelig er jeg med på motene.

 

Anonymous poster hash: 44b13...b31

Og jeg har pistrete bryn. Er ikke "in" jeg da?

 

 

Anonymous poster hash: f7ea7...a77

Jo det er helt ok så lenge de ikke er syltynne og kunstige (man SER det om de er nappet seriøst og streket opp igjen med STERK farge...)

 

Anonymous poster hash: 57f3c...620

Skrevet

Då måtte eg google, og blei letta over at det høyres ut som trenden med tynne blyantstrekar over augene er over.  Damene/jentene ser jo ut som dokker, med upersonleg ansikt.  Ja til naturlege augnebryn.  (men er det slik no at dei blir teikna som tjukke kompakte strekar, så høyres heller ikkje det så lekkert ut..)

Skrevet

Jeg måtte også Google, og hun så jammen sint ut 😱

  • 4 uker senere...
Skrevet

Hun er da virkelig unik, og sånt er attraktivt i motebransjen. Mye heller Cara enn disse høyst ordinære jentene som ikke har et eneste særegent trekk ved seg. Drit kjedelige ansikt! Hun første har vel heller ingen klassisk VS kropp heller..

http://healthyceleb.com/wp-content/uploads/2012/10/Behati-Victorias-Secret-Fashion-Show.jpg

 

http://36.media.tumblr.com/7739ff462df62ca2b6944acb711cc706/tumblr_mzuc4xf5E51tptdedo5_1280.jpg

 

 

 

Anonymous poster hash: 38a7c...72d

Skrevet

Jippi, endelig er naturlige bryn på moten igjen!! Har aldri skjønt greia med de tynne bryna som kom på nittitallet. Der ser man, venter man lenge nok blir man på moten igjen....

En av grunnene til at jeg aldri har syns TYNNE bryn er pent, er at jeg er så gammel at jeg husker mine gamle tanter som hadde det. De hang fast i moten fra sist det var moderne,og da snakker vi 30-tallet....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...