Gå til innhold

Storken - Haukeland


Stompen80

Anbefalte innlegg

Er det noen som har erfaring med Storken på Haukeland? Hva synes dere?

Jeg trodde jeg ikke kunne tenke meg dette alternativet, men er skeptisk til f.eks. Epidural og har hatt en normal og fin graviditet. Håper å kunne føde så naturlig som mulig. Jeg er derimot litt redd for at jeg vil bli presset til å føde naturlig hvis jeg velger dem og det oppdages noen komplikasjoner.

Setter pris på å få høre om andres erfaringer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fødte på Storken i juni i fjor, og er veldig fornøyd med opplevelsen. Jeg var førstegangs, så var veldig usikker på hvordan jeg ville takle det. Hvis det blir komplikasjoner så flytter de deg rett ned, husk at føden er i samme bygg:) jeg fikk også beskjed om at hvis jeg ombestemte meg ifht epidural, så kunne jeg flyttes ned. Akkurat det var jeg litt spent på, for det kom jo an på om det var ledig plass på føden. Fordelen med storken er at de har en del familierom. Vi var så heldige at mannen kunne sove sammen med oss i to netter. Alle jordmødrene jeg møtte på var veldig ålreite. Da jeg kom inn med 4 cm åpning, tappet de i et varmt bad og tente stearinlys. Jeg ville gjort det på samme måte igjen, og kan anbefale det på det sterkeste :) lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fødte der for 3 år siden, vil absolutt anbefale det! Herlige jordmødre. Under pressingen ble hjertelyden dårligere, og på null komma niks var både gynekolog og pediater på plass i tilfelle det skulle skje noe. Denne gangen fødte jeg på Føde 2, flott det også, men ville nok aller helst vært på Storken igjen. Gikk ikke slik denne gangen pga komplikasjoner i svangerskapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...