Gå til innhold

Måtte le litt av minstemann i dag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Satt med lekser og plutselig smeller det, ååååå det er såååå vanskelig,mamma! Jeg vil i 1 klasse igjen!!! Flere som har små som fikk en brå overgang til lekser igjen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke begynt med lekser enda.

Anonymous poster hash: 7cce5...ad6

Skrevet

Kan ikke du heller poste de merkelige greiene dine på Facebook da? Jeg blir så skuffa hver gang når det bare er tull som kommer, totalt uinteressant lesning...

Anonymous poster hash: 676dc...60e

Skrevet

Kan ikke du heller poste de merkelige greiene dine på Facebook da? Jeg blir så skuffa hver gang når det bare er tull som kommer, totalt uinteressant lesning...Anonymous poster hash: 676dc...60e

La være å klikke på trådene hennes da?

Her har de ikke begynt med lekser. Kun å legge bokbind på en bok de fikk i går. Men regner med at det blir litt overgang fra første til 2. klasse med lekser.

Skrevet

Ja 3.klassingen min brukte 6 timer på og tegne familien sin igår! Vi er 4 tilsammen!!

Ellers så tegner hun 100 tegninger på 6 timer!

Skrevet

Kan ikke du heller poste de merkelige greiene dine på Facebook da? Jeg blir så skuffa hver gang når det bare er tull som kommer, totalt uinteressant lesning...Anonymous poster hash: 676dc...60e

La være å klikke på trådene hennes da?

Her har de ikke begynt med lekser. Kun å legge bokbind på en bok de fikk i går. Men regner med at det blir litt overgang fra første til 2. klasse med lekser.

Det hender jo faktisk at det er artige innlegg fra frøkna, men i det siste har det vært mye fjas, og jeg blir skuffet. Where is the fire?

Anonymous poster hash: 676dc...60e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...