Anonym bruker Skrevet 18. august 2015 #1 Skrevet 18. august 2015 Jeg har i grunn ikke vært så hormonell. Vært meg selv og hatt det greit. Nå har jeg så vondt i bekkenet at jeg klarer null. Husarbeid og hagearbeid baller på seg, mens jeg sitter og ser på. Egentlig ønsker jeg å ta det, men kroppen stopper seg selv! Føler meg ensom og prøver å være så sosial som mulig. Men folk har selvfølgelig nok med seg og sitt. Har sett masse på serier og lest bøker, men klarer ikke slappe av! Mannen min jobber mye, og er i tillegg lat, så han gjør så og si null i tillegg. Tror jeg må ha en vaskedame snarest ellers går jeg på veggen! Godt jenta mi kommer snart, kjenner jeg ikke er lagd for å sitte å sture som nå! Noen som vet hvor mye en vaskedame tar i timen? Og som har noen gode råd til å få bedre humør? Jeg føler meg helt hjelpeløs!!!! Anonymous poster hash: 58d2f...883
Anonym bruker Skrevet 18. august 2015 #2 Skrevet 18. august 2015 Jeg har i grunn ikke vært så hormonell. Vært meg selv og hatt det greit. Nå har jeg så vondt i bekkenet at jeg klarer null. Husarbeid og hagearbeid baller på seg, mens jeg sitter og ser på. Egentlig ønsker jeg å ta det, men kroppen stopper seg selv! Føler meg ensom og prøver å være så sosial som mulig. Men folk har selvfølgelig nok med seg og sitt. Har sett masse på serier og lest bøker, men klarer ikke slappe av! Mannen min jobber mye, og er i tillegg lat, så han gjør så og si null i tillegg. Tror jeg må ha en vaskedame snarest ellers går jeg på veggen! Godt jenta mi kommer snart, kjenner jeg ikke er lagd for å sitte å sture som nå! Noen som vet hvor mye en vaskedame tar i timen? Og som har noen gode råd til å få bedre humør? Jeg føler meg helt hjelpeløs!!!!Anonymous poster hash: 58d2f...883 Hva med å få kustus på gubben? Synes han kan ta i et tak. Men jeg skal ikke snakke for høyt, bor med en latsabb selv...... Anonymous poster hash: 0285d...5fb
Anonym bruker Skrevet 18. august 2015 #3 Skrevet 18. august 2015 Jeg har i grunn ikke vært så hormonell. Vært meg selv og hatt det greit. Nå har jeg så vondt i bekkenet at jeg klarer null. Husarbeid og hagearbeid baller på seg, mens jeg sitter og ser på. Egentlig ønsker jeg å ta det, men kroppen stopper seg selv! Føler meg ensom og prøver å være så sosial som mulig. Men folk har selvfølgelig nok med seg og sitt. Har sett masse på serier og lest bøker, men klarer ikke slappe av! Mannen min jobber mye, og er i tillegg lat, så han gjør så og si null i tillegg. Tror jeg må ha en vaskedame snarest ellers går jeg på veggen! Godt jenta mi kommer snart, kjenner jeg ikke er lagd for å sitte å sture som nå! Noen som vet hvor mye en vaskedame tar i timen? Og som har noen gode råd til å få bedre humør? Jeg føler meg helt hjelpeløs!!!!Anonymous poster hash: 58d2f...883 Hva med å få kustus på gubben? Synes han kan ta i et tak. Men jeg skal ikke snakke for høyt, bor med en latsabb selv...... Anonymous poster hash: 0285d...5fb Tro meg, jeg har mast og mast! Nå er det to fuckings måneder siden plenen ble klippet!!!! Naboene får tenke sitt. Men nå har jeg gitt opp og orker ikke mer! Jeg bare griner og syns synd på meg selv. Har prøvd å være positiv altfor lenge! 😢 Anonymous poster hash: 58d2f...883
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå