Anonym bruker Skrevet 18. august 2015 #1 Skrevet 18. august 2015 Hvilket utstyr fulgte med den? Fikk telefon fra politiet om at jeg måtte levere den fra meg i morgen, med ALT utstyr...jeg har jo alarmen og laderen...husker at den lå i veska mi når jeg gikk fra politistasjonen når jeg fikk den, så kan ikke huske at det fulgte med noen eske? Hadde noen blekker med informasjon om den, som politidama skrev ut fra pc når jeg fikk den. Disse har jeg kastet fordi jeg ikke hadde bruk for dem og siden hun skrev dem ut på vanlig papir når jeg gikk alarmen, trodde jeg ikke jeg skulle levere dem tilbake...? Anonymous poster hash: 07437...6ae
Anonym bruker Skrevet 18. august 2015 #2 Skrevet 18. august 2015 Hadde levert laderen og alarmen, og sagt at jeg kastet bruksanvisningen som ble skrevet ut på maskin. Dem etterlyser vel utstyret omdu mot formodning skulle glemme noe Anonymous poster hash: ddee9...782
Anonym bruker Skrevet 18. august 2015 #3 Skrevet 18. august 2015 Joda men jeg vet jo ikke helt hva det utstyret skulle være Anonymous poster hash: 07437...6ae
Anonym bruker Skrevet 18. august 2015 #4 Skrevet 18. august 2015 Jeg hadde bare selve alarmen og laderen. Fikk ikke med noe mer. Anonymous poster hash: b0320...040
Anonym bruker Skrevet 19. august 2015 #5 Skrevet 19. august 2015 Takk for svar Anonymous poster hash: 07437...6ae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå