Anonym bruker... Skrevet 18. august 2015 #1 Skrevet 18. august 2015 Formen min er helt bra,men jeg går ofte på do og det bare renner bak :/. Vært på do 7/8 ganger siden ni i dag tidlig.. Kan jg kalle det diarè eller kan det bare være pga varmen eller noe?? Tenker på jobb i morra,burde jg dra eller være hjemme? Jobber i bhg om det skulle hatt noe og si.
Anonym bruker Skrevet 18. august 2015 #2 Skrevet 18. august 2015 Ville holdt meg hjemme en dag siden du jobber i bhg. Anonymous poster hash: e3b17...855
Anonym bruker Skrevet 18. august 2015 #3 Skrevet 18. august 2015 Hold deg hjemme Anonymous poster hash: f366b...675
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå