Anonym bruker Skrevet 18. august 2015 #1 Skrevet 18. august 2015 Tok en test i går. Hadde egentlig ikke lyst å teste for jeg var så redd for å bli skuffa. Og det ble jeg! Men hvorfor har mensen ikke kommet ennå? Har hatt regelmessig mens siden jeg tok ut spiral for 1,5 år siden... Hva kan være grunnen til at den ikke kommer? Anonymous poster hash: c4af3...736
Anonym bruker Skrevet 18. august 2015 #2 Skrevet 18. august 2015 Stress f.eks.. Husker jeg prøvde ivrig på å bli gravid en periode, mensen ble forsinka i mange dager fordi jeg stresset med å bli gravid. Anonymous poster hash: a4716...11d
Anonym bruker Skrevet 18. august 2015 #3 Skrevet 18. august 2015 Eller overdreven slanking/sulting/trening. Anonymous poster hash: 63c45...2c0
Anonym bruker Skrevet 18. august 2015 #4 Skrevet 18. august 2015 Tok en test i går. Hadde egentlig ikke lyst å teste for jeg var så redd for å bli skuffa. Og det ble jeg! Men hvorfor har mensen ikke kommet ennå? Har hatt regelmessig mens siden jeg tok ut spiral for 1,5 år siden... Hva kan være grunnen til at den ikke kommer? Anonymous poster hash: c4af3...736 Ok takk.. Virker fornuftig.. Anonymous poster hash: c4af3...736
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå