Gå til innhold

Hvis man kun kutter ut brødmat/bakst, ris pasta og poteter


Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså de mest åpenbare karbokildene. Men likevel spiser litt sukker og frukt og annen mat som ikke er helt lavkarbo. Kan man likevel kalle dietten lavkarbo da?

 

Anonymous poster hash: 93c57...0bf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Altså de mest åpenbare karbokildene. Men likevel spiser litt sukker og frukt og annen mat som ikke er helt lavkarbo. Kan man likevel kalle dietten lavkarbo da?

 

Anonymous poster hash: 93c57...0bf

Hvis du ikke føler lavkarboprinsippene og holder deg innefor antall karbohydrater som er "lovlig", så er det ikke en lavkarbodiett

 

Anonymous poster hash: dd04d...314

Skrevet

Nei egentlig ikke.

 

Men du kan kalle det en karboredusert diett.

 

Jeg personlig liker grovkarbodiett, da spiser man litt kornprodukter men i hovedsak grove.



Anonymous poster hash: afd18...bd2
Skrevet

Man kan i alle fall kalle den en egoistisk og veldig lite miljøvennlig/lite bærekraftig diett.

Så mye tull som folk finner på, altså!

 

Anonymous poster hash: 54add...ebc

Skrevet

Man kan i alle fall kalle den en egoistisk og veldig lite miljøvennlig/lite bærekraftig diett.

Så mye tull som folk finner på, altså!

 

Anonymous poster hash: 54add...ebc

Hva er egoistisk og lite miljøvennlig med lavkarbodiett?

 

Anonymous poster hash: dd04d...314

Skrevet

 

 

Man kan i alle fall kalle den en egoistisk og veldig lite miljøvennlig/lite bærekraftig diett.

Så mye tull som folk finner på, altså!

 

Anonymous poster hash: 54add...ebc

Hva er egoistisk og lite miljøvennlig med lavkarbodiett?

 

Anonymous poster hash: dd04d...314

Nei, si det... Større kjøttforbruk, for eksempel?

 

Anonymous poster hash: 54add...ebc

Skrevet

 

Man kan i alle fall kalle den en egoistisk og veldig lite miljøvennlig/lite bærekraftig diett.

Så mye tull som folk finner på, altså!

 

Anonymous poster hash: 54add...ebc

Hva er egoistisk og lite miljøvennlig med lavkarbodiett?

 

Anonymous poster hash: dd04d...314

 

De spiser for mye kjøtt!

 

Kjøttproduksjon er noe av det mest miljøskadelige vi mennesker driver med....

 

Anonymous poster hash: afd18...bd2

Skrevet

 

 

Man kan i alle fall kalle den en egoistisk og veldig lite miljøvennlig/lite bærekraftig diett.

Så mye tull som folk finner på, altså!

 

Anonymous poster hash: 54add...ebc

Hva er egoistisk og lite miljøvennlig med lavkarbodiett?

 

Anonymous poster hash: dd04d...314

Nei, si det... Større kjøttforbruk, for eksempel?

 

Anonymous poster hash: 54add...ebc

 

Jeg spiser ikke mer kjøtt enn før, men spiser mye mer grønnsaker enn før.  Lavkarbo er jo ikke ensbetydende med kjøttdiett. Men jeg vet jo selvfølgelig at noen lever omtrent på kjøtt, men det er jo ikke det som er meningen.

 

Anonymous poster hash: dd04d...314

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...