Anonym bruker Skrevet 18. august 2015 #1 Skrevet 18. august 2015 Altså de mest åpenbare karbokildene. Men likevel spiser litt sukker og frukt og annen mat som ikke er helt lavkarbo. Kan man likevel kalle dietten lavkarbo da? Anonymous poster hash: 93c57...0bf
Anonym bruker Skrevet 18. august 2015 #2 Skrevet 18. august 2015 Altså de mest åpenbare karbokildene. Men likevel spiser litt sukker og frukt og annen mat som ikke er helt lavkarbo. Kan man likevel kalle dietten lavkarbo da? Anonymous poster hash: 93c57...0bf Hvis du ikke føler lavkarboprinsippene og holder deg innefor antall karbohydrater som er "lovlig", så er det ikke en lavkarbodiett Anonymous poster hash: dd04d...314
Anonym bruker Skrevet 18. august 2015 #3 Skrevet 18. august 2015 Nei egentlig ikke. Men du kan kalle det en karboredusert diett. Jeg personlig liker grovkarbodiett, da spiser man litt kornprodukter men i hovedsak grove. Anonymous poster hash: afd18...bd2
Anonym bruker Skrevet 18. august 2015 #4 Skrevet 18. august 2015 Man kan i alle fall kalle den en egoistisk og veldig lite miljøvennlig/lite bærekraftig diett. Så mye tull som folk finner på, altså! Anonymous poster hash: 54add...ebc
Anonym bruker Skrevet 18. august 2015 #5 Skrevet 18. august 2015 Man kan i alle fall kalle den en egoistisk og veldig lite miljøvennlig/lite bærekraftig diett. Så mye tull som folk finner på, altså! Anonymous poster hash: 54add...ebc Hva er egoistisk og lite miljøvennlig med lavkarbodiett? Anonymous poster hash: dd04d...314
Anonym bruker Skrevet 18. august 2015 #6 Skrevet 18. august 2015 Man kan i alle fall kalle den en egoistisk og veldig lite miljøvennlig/lite bærekraftig diett. Så mye tull som folk finner på, altså! Anonymous poster hash: 54add...ebc Hva er egoistisk og lite miljøvennlig med lavkarbodiett? Anonymous poster hash: dd04d...314 Nei, si det... Større kjøttforbruk, for eksempel? Anonymous poster hash: 54add...ebc
Anonym bruker Skrevet 18. august 2015 #7 Skrevet 18. august 2015 Man kan i alle fall kalle den en egoistisk og veldig lite miljøvennlig/lite bærekraftig diett. Så mye tull som folk finner på, altså! Anonymous poster hash: 54add...ebc Hva er egoistisk og lite miljøvennlig med lavkarbodiett? Anonymous poster hash: dd04d...314 De spiser for mye kjøtt! Kjøttproduksjon er noe av det mest miljøskadelige vi mennesker driver med.... Anonymous poster hash: afd18...bd2
Anonym bruker Skrevet 18. august 2015 #8 Skrevet 18. august 2015 Man kan i alle fall kalle den en egoistisk og veldig lite miljøvennlig/lite bærekraftig diett. Så mye tull som folk finner på, altså! Anonymous poster hash: 54add...ebc Hva er egoistisk og lite miljøvennlig med lavkarbodiett? Anonymous poster hash: dd04d...314 Nei, si det... Større kjøttforbruk, for eksempel? Anonymous poster hash: 54add...ebc Jeg spiser ikke mer kjøtt enn før, men spiser mye mer grønnsaker enn før. Lavkarbo er jo ikke ensbetydende med kjøttdiett. Men jeg vet jo selvfølgelig at noen lever omtrent på kjøtt, men det er jo ikke det som er meningen. Anonymous poster hash: dd04d...314
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå