Anonym bruker Skrevet 18. august 2015 #1 Skrevet 18. august 2015 Rart spørsmål, men vi skal til usa neste sommer og tenkte å bestille nå i høst, men vi skal prøve å få en baby før avreise😂 kan jeg etterbestille billett til babyen? Har jo ikke noe navn eller fødselsdato 😂 Anonymous poster hash: d8b80...d82
Anonym bruker Skrevet 18. august 2015 #2 Skrevet 18. august 2015 Hva om du får termin i di tider avreise er? Skal du reise like etter fødsel? Jeg har familie i USA, så har vært der like etter fødsel flere ganger. En ting du skal være obs på, er at det kan være fryktelig varmt i enkelte stater.Selv var vi i Texas, og babyen hadde det ikke godt ute i varmen. Så det var 4 uker ferie hvor vi for det meste lå inne... Har du vært der før ser jeg ikke problemet om du vet hva du går til, men ville revurdert planene om det er første gang. Over til spm ditt. Det er ikke krav til at babyer må ha eget sete, så plass til babyen kan etterbestillet hvis du ringer inn til flyselskapet når du har nærmere informasjon barn under 2 år reiser gratis sålenge dem sitter på fanger til en av de reisende. Anonymous poster hash: aac79...05a
Christinamedjente Skrevet 18. august 2015 #3 Skrevet 18. august 2015 Takk for svar☺️ Vi reiser kun om babyen blir 3-4 månder når vi er der, skal til orlando 😃 har reist med nr 1 som baby til thailand og LA, gikk fint 😅
Anonym bruker Skrevet 18. august 2015 #4 Skrevet 18. august 2015 Du booker med baby, skriver inn INFANT ETTERNAVN og en fødselsdato. Så endrer/sletter du i etterkant. Anonymous poster hash: 29877...7ab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå