Anonym bruker Skrevet 18. august 2015 #1 Skrevet 18. august 2015 Har fått vannblemmer på begge føttene bake og lurer på om jeg må stikke hull på blemmene og deretter sette på gnagsårplaster?eller sette de rett på blemmene?? Anonymous poster hash: c0783...192
Mamma_til_2 Skrevet 18. august 2015 #2 Skrevet 18. august 2015 Ikke hull bare sett plastre på og la det bli dær!
Anonym bruker Skrevet 18. august 2015 #3 Skrevet 18. august 2015 Okei supert!takk😄 Anonymous poster hash: c0783...192
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå