Anonym bruker Skrevet 17. august 2015 #1 Skrevet 17. august 2015 Jeg og samboer har aldri sex. Han er veldig interessert i å kose/kysse/klemme, men selve sexen virker ikke han interessert i. Han er en veldig seksuell mann, egentlig. Han elsker å gjøre seksuelle tilnærminger, leke seksuelt osv. Men igjen, selve sexen er ikke han interessert i. Jeg har prøvd å snakke med han om det flere ganger. Jeg sier at jeg ikke føler forholdet er bra,,at vi mangler intimitet, at jeg ikke syns dette er ett fullverdig forhold. For det gjør jeg ikke. Sex er for meg veldig viktig, og det er viktig at min sexpartner har samme glede av det som jeg har. Vi har perioder ( en gang annenhver mnd ), der vi har litt mer sex, kanskje 3 dager på rad. I de 3 dagene er alt bra, men så har han fått nok. Og det høres rart ut, men jo mindre sex vi har, jo mindre vil jeg kose med han. Nå om dagene hater jeg at han tar på meg. Jeg hater at han tar på meg og får meg til å tro at vi sksl ha sex, og så bare skal han ha nattaklem og sove. Jeg hater det. Og jeg vil ikke ha sex bare for nytelsens skyld. Jeg trenger nærheten og intimiteten. Det er den jeg savner, og jeg får ikke den intimiteten av at han klår eller gir meg en klem.. Og prøver jeg å nevne det.. Ja, da blir han sur og sier at vi har det bra, nå må jeg slutte osv.. Og jeg ønsker ikke å få råd om å finne meg en annen. Jeg vil ha denne mannen... Anonymous poster hash: 5b6ca...8f4
Anonym bruker Skrevet 18. august 2015 #2 Skrevet 18. august 2015 Ingen? Anonymous poster hash: 5b6ca...8f4
Anonym bruker Skrevet 18. august 2015 #3 Skrevet 18. august 2015 Ingen? Anonymous poster hash: 5b6ca...8f4
Superdolly Skrevet 18. august 2015 #4 Skrevet 18. august 2015 Hva kan vi si? Jeg får inntrykk av at han har liten sexlyst, og det er ikke noe du kan forandre på. Ingenting vi her inne sier, kan forandre på det heller. Og da står du igjen med to valg: Å leve med lite sex, eller å forlate ham. Uansett hva du velger, så tenker jeg også at dere har en vei å gå i forhold til kommunikasjon. Han vil ikke snakke om det, for han synes dere har det fint og muligens opplever han det også som mas og press. Og da går han i lås, og blir sur og nekter å snakke med deg. Dere begge må øve dere på å snakke sammen, og det kan sikkert være lurt å få hjelp av en profesjonell. For eksempel en sexolog eller en familieterapeut.
Anonym bruker Skrevet 18. august 2015 #5 Skrevet 18. august 2015 Du starter med å skrive at dere aldri har sex, men så skriver du at dere periodevis har sex flere dager på rad? Hva er tilfellet? Anonymous poster hash: 21037...8ef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå