Anonym bruker Skrevet 17. august 2015 #1 Skrevet 17. august 2015 Idag skulle vi egentlig hatt ei jente som skulle starte sitt første år på skolen. Jeg har forsåvidt klart meg greit, helt til facebook og snapchat begynte å florere av bilder av 1. klassinger Livet er så sårt og urettferdig, og jeg føler meg så lita på dager som dette. Skulle så gjerne ønske min lille engel kunne være her og oppleve dette. Anonymous poster hash: 2e681...b0b
Anonym bruker Skrevet 17. august 2015 #2 Skrevet 17. august 2015 Vet hvordan du har det 💔💔 Vi skulle hatt en barnehagegutt i disse dager. I stedet sitter vi alene igjen med tomhet, sorg og smerte. Klem til deg 💙💜😢 Anonymous poster hash: fe02b...725
Gjest Antarctica Skrevet 17. august 2015 #3 Skrevet 17. august 2015 Huff. Så sørgelig. Det fins vel egentlig ingen ting man kan si som trøster... Her kommer en klem!
Anonym bruker Skrevet 17. august 2015 #6 Skrevet 17. august 2015 Kan ikke forestille meg hvordan du har det. Det må være den største sorgen en kan oppleve. Klem til deg ❤️❤️ Anonymous poster hash: 99528...a8b
Anonym bruker Skrevet 17. august 2015 #7 Skrevet 17. august 2015 Vet hvordan du har det Vi skulle hatt en barnehagegutt i disse dager. I stedet sitter vi alene igjen med tomhet, sorg og smerte. Klem til deg Anonymous poster hash: fe02b...725 Sender en god og varm klem din vei også! <3 Vet så alt alt for godt hvordan du også har det! Skulle virkelig ønske at dette var noe ingen andre måtte gå gjennom hi Anonymous poster hash: 2e681...b0b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå