Anonym bruker Skrevet 17. august 2015 #1 Skrevet 17. august 2015 Han sier jo ingenting. Han kan ikke svare på spørsmål...unngår de hele tiden. Kommer med utrolig mye svada. Jeg håpte litt på Arbeiderpartiet, men føler ikke de har en klar politikk lenger. Jonas viser seg å være en utrolig svak leder I den verste trassalderen. Skal være uenig bare for å være det selv om partiet egentlig er enig I følge partiprogrammet. Anonymous poster hash: 4a4c5...e8f
Anonym bruker Skrevet 17. august 2015 #2 Skrevet 17. august 2015 Han er en farlig mann. Anonymous poster hash: 582da...c73
Anonym bruker Skrevet 17. august 2015 #3 Skrevet 17. august 2015 Hareide... 😍 Han var fantastisk i dag. Anonymous poster hash: 1c335...d78
*Miss Marple* Skrevet 17. august 2015 #4 Skrevet 17. august 2015 Nå har ikke jeg sett debatten, men Ap er jo veldig mye mer enn Støre da.
Anonym bruker Skrevet 17. august 2015 #5 Skrevet 17. august 2015 Nå har ikke jeg sett debatten, men Ap er jo veldig mye mer enn Støre da. Ja, det er jeg enig I. Men det er Støre som er lederen og skal vise lederskap. Det er han som får mest spalteplass og dermed sanke stemmer til ap, men han vingler jo så og er så utydelig I hva ap vil.. Anonymous poster hash: 4a4c5...e8f
Anonym bruker Skrevet 17. august 2015 #6 Skrevet 17. august 2015 Kunne heller aldri stemmt Ap, men det har ingenting med Støre å gjøre. Jeg har alltid stemmt KrF, men har hatt lite tro på Hareide som leder av partiet. Har Harald Eia sine parodier litt for friskt i minne. Men fytti han overrasker! Digger sinte Hareide! Anonymous poster hash: 22006...cc2
Gjest Darwinia:-) Skrevet 17. august 2015 #7 Skrevet 17. august 2015 (endret) Hvordan det er mulig å stemme AP? Fordi man stemmer på et parti og ikke bare partilederen😊 Man velger parti utifra hvilke saker de kjemper for, ikke hvem som har den kuleste lederen (selv om det nok har en viss betydning). Men enig at han gjorde en dårlig jobb i dag. Endret 17. august 2015 av Darwinia:-)
Anonym bruker Skrevet 17. august 2015 #8 Skrevet 17. august 2015 Æh... Vi stemmer da ikke AP på grunn av partilederen. Vi stemmer AP på grunn av politikken. AP har hatt mange gode partiledere opp gjennom årene, og mange av dem har vært bedre enn Støre. Men jeg slutter da ikke å være sosialist selv om partiet pr. dato ikke har den beste lederen Anonymous poster hash: 86169...220
Anonym bruker Skrevet 17. august 2015 #9 Skrevet 17. august 2015 Jeg kan jo ikke stemme Høyre fordi Erna Solberg klarer seg best i debatter. Foruten FrP er Høyre så langt fra mitt politiske ståsted som man kan komme. Verdisynet, menneskesynet, økonomisk politikk, miljøpolitikk osv. osv., strider mot min overbevisning. Hadde AP hatt politikken som apellerte til meg, hadde jeg stemt på dem uavhengig om Støre er ei kløne i debatter. Innholdet i politikken er viktigere enn fjeset som fronter det. Jeg har satt meg inn i de forskjellige politiske partiene, og er ikke avhengig av TV-debatter for å bestemme meg. Mange ganger gjør Audun Lysbakken en dårlig profil, men jeg vet det er der min stemme ligger for det. Anonymous poster hash: 5ec84...ef9
Anonym bruker Skrevet 18. august 2015 #10 Skrevet 18. august 2015 Selv om jeg stemmer Høyre, er jeg veldig skuffet over Jonas. Jeg syntes han var en svært flink og sjarmerende mann i sin tid, nå er han bare en skygge av seg selv på alle måter: en sur, kjedelig og inntørket mann. Det virker som om han ikke trives i partilederrollen. Anonymous poster hash: 80069...c30
Anonym bruker Skrevet 18. august 2015 #11 Skrevet 18. august 2015 Kunne heller aldri stemmt Ap, men det har ingenting med Støre å gjøre. Jeg har alltid stemmt KrF, men har hatt lite tro på Hareide som leder av partiet. Har Harald Eia sine parodier litt for friskt i minne. Men fytti han overrasker! Digger sinte Hareide! Anonymous poster hash: 22006...cc2 Krf?! Ha ha ha. Det eneste jeg husker dem for er at når de endelig fikk bestemme litt i landet, så la de til en bokstav på timeplanen til alle elevene. Fra RLE til KRLE. Det valgte de å bruke makten sin til, 1 bokstav ekstra på timeplanen, og nå ble alt så meget bedre i Norge. Anonymous poster hash: 71963...dc9
Anonym bruker Skrevet 18. august 2015 #12 Skrevet 18. august 2015 Selvfølgelig skjønner jeg at man stemmer på politikken. En hver forstår jo det. Men en partileder skal jo fri til befolkningen og når Trine Skei Grande klarer å sable han ned til de grader I miljøpoltikken så ble jeg nesten litt skremt. Selv om dette er ett lokalvalg vi nærmer oss så er det ikke lenge til stortingsvalg igjen og for å få flere til å ha tro på ap igjen trenger man en sterk leder. Han viser ikke nok handlingskraft. Han sier bare han er uenig og så kommer ikke opp med noen alternativer. Hi Anonymous poster hash: 4a4c5...e8f
Isola&Lille+julegave Skrevet 18. august 2015 #13 Skrevet 18. august 2015 Folk stemmer AP fordi de alltid har gjort det. I generasjoner.
Anonym bruker Skrevet 18. august 2015 #14 Skrevet 18. august 2015 Stemmer ideologisk og ikke på tryne. Ap har "mine" verdier; solidaritet, likhet og felleskap. Høyresiden for meg er New Public Managemente & Meg først og de rike onklene. I lokalvalg stemmer jeg sak, som jeg antar de fleste gjør. Anonymous poster hash: 313ac...bd3
Anonym bruker Skrevet 18. august 2015 #15 Skrevet 18. august 2015 I kommunevalget er det stort sett lokale saker folk bryr seg om. Hvor flink partilederen er kommer langt nede på lista. Anonymous poster hash: e8d3b...027
Anonym bruker Skrevet 18. august 2015 #16 Skrevet 18. august 2015 Stemmer ideologisk og ikke på tryne. Ap har "mine" verdier; solidaritet, likhet og felleskap. Høyresiden for meg er New Public Managemente & Meg først og de rike onklene. I lokalvalg stemmer jeg sak, som jeg antar de fleste gjør. Anonymous poster hash: 313ac...bd3 AP er også for Nes Public Managment. Med dine verdier bør du heller stemme Rødt. Les partiprogrammene, det er lurt. Selv stemmer jeg MDG fordi jeg mener at det er aller viktigst å ta store grep med miljøet nå Anonymous poster hash: 700b2...7d7
Yellow Brick Road Skrevet 18. august 2015 #17 Skrevet 18. august 2015 Det er kommunevalg nå og jeg har ikke tenkt til å høre på en eneste rikspolitisk debatt før det er Stortingsvalg om to år. Synes det er kjempesynd at det har blitt sånn at rikspolitikerne har kuppet kommunevalget. Dermed har jeg ikke hørt om Støre er god eller dårlig, og jeg ser at riksavisene er uenige om hvem som var best og dårligst. Men Støre er en fersk partileder og det er de færreste som er født til å være gode debattanter. De trenger noen debatter før de finner sin form og trygghet.
Anonym bruker Skrevet 18. august 2015 #18 Skrevet 18. august 2015 Æh... Vi stemmer da ikke AP på grunn av partilederen. Vi stemmer AP på grunn av politikken. AP har hatt mange gode partiledere opp gjennom årene, og mange av dem har vært bedre enn Støre. Men jeg slutter da ikke å være sosialist selv om partiet pr. dato ikke har den beste lederenAnonymous poster hash: 86169...220 Sosialist som stemmer AP? Et parti ledet av en rikmannssønn? Et parti som har drevet langt vekk fra sosialistiske ideologier? Anonymous poster hash: 37b6e...fa3
Anonym bruker Skrevet 18. august 2015 #19 Skrevet 18. august 2015 Mistet all respekt for Støre når han mente sykepleiere burde jobbe oftere enn hver 3. helg pluss mer ubekvemt generelt. Mange av oss går allerede mye ekstravakter på helg for å dra lasset. Vi vil da ikke ha enda mer. Vi er ikke sutrete. En helseminister som omtaler sin største gruppe på den måten skyter seg i leggen. Anonymous poster hash: aeec3...74a
Anonym bruker Skrevet 18. august 2015 #20 Skrevet 18. august 2015 Selvfølgelig skjønner jeg at man stemmer på politikken. En hver forstår jo det. Men en partileder skal jo fri til befolkningen og når Trine Skei Grande klarer å sable han ned til de grader I miljøpoltikken så ble jeg nesten litt skremt. Selv om dette er ett lokalvalg vi nærmer oss så er det ikke lenge til stortingsvalg igjen og for å få flere til å ha tro på ap igjen trenger man en sterk leder. Han viser ikke nok handlingskraft. Han sier bare han er uenig og så kommer ikke opp med noen alternativer. Hi Anonymous poster hash: 4a4c5...e8f Trine Skei Grande har pr. dato inngått en djevelens pakt og burde dermed ha et snev av makt. Å sable ned en opposisjonspolitiker er lett - å bruke sin egen makt til å dreie politikken mot mer miljøvern koster henne nok litt mer. La oss se; fjorddeponier av gruveavfall - burde ikke Venstre få fingeren ut snart!? Anonymous poster hash: 9fbc4...f77
Gjest Antarctica Skrevet 18. august 2015 #21 Skrevet 18. august 2015 Æh... Vi stemmer da ikke AP på grunn av partilederen. Vi stemmer AP på grunn av politikken. AP har hatt mange gode partiledere opp gjennom årene, og mange av dem har vært bedre enn Støre. Men jeg slutter da ikke å være sosialist selv om partiet pr. dato ikke har den beste lederenAnonymous poster hash: 86169...220 Sosialist som stemmer AP? Et parti ledet av en rikmannssønn? Et parti som har drevet langt vekk fra sosialistiske ideologier? Anonymous poster hash: 37b6e...fa3 Som Miss Marple påpeker - partiet er mer enn rikmannssønnen. (Syns nå ellers det blir mer troverdig når han har et standpunkt han ikke bare har arvet av foreldre og oppvekstmiljø, men det er nå meg, da.)
Hjertefru Skrevet 18. august 2015 #22 Skrevet 18. august 2015 Mistet all respekt for Støre når han mente sykepleiere burde jobbe oftere enn hver 3. helg pluss mer ubekvemt generelt. Mange av oss går allerede mye ekstravakter på helg for å dra lasset. Vi vil da ikke ha enda mer. Vi er ikke sutrete. En helseminister som omtaler sin største gruppe på den måten skyter seg i leggen.Anonymous poster hash: aeec3...74a Så enig! Tåkefyrsten mistet nok noen velgere der ja. Politikken til ap er til forveksling lik høyre. Ap vil også ha NPM, det var de som organiserte sykehusene slik i sin tid. Mange stemmer ap pga tradisjon og vane, særlig gjelder det den eldre generasjon.
Anonym bruker Skrevet 18. august 2015 #23 Skrevet 18. august 2015 Æh... Vi stemmer da ikke AP på grunn av partilederen. Vi stemmer AP på grunn av politikken. AP har hatt mange gode partiledere opp gjennom årene, og mange av dem har vært bedre enn Støre. Men jeg slutter da ikke å være sosialist selv om partiet pr. dato ikke har den beste lederenAnonymous poster hash: 86169...220 Sosialist som stemmer AP? Et parti ledet av en rikmannssønn? Et parti som har drevet langt vekk fra sosialistiske ideologier? Anonymous poster hash: 37b6e...fa3 Som Miss Marple påpeker - partiet er mer enn rikmannssønnen. (Syns nå ellers det blir mer troverdig når han har et standpunkt han ikke bare har arvet av foreldre og oppvekstmiljø, men det er nå meg, da.) Støre er mer enn en gallionsfigur. Han er tidligere høyremann om jeg ikke tar feil. At han har skiftet standpunkt i retning AP tyder i mine øyne på at AP er blitt et parti som har vendt seg mer og mer bort fra den vanlige arbeider. Anonymous poster hash: 37b6e...fa3
Anonym bruker Skrevet 18. august 2015 #24 Skrevet 18. august 2015 Mistet all respekt for Støre når han mente sykepleiere burde jobbe oftere enn hver 3. helg pluss mer ubekvemt generelt. Mange av oss går allerede mye ekstravakter på helg for å dra lasset. Vi vil da ikke ha enda mer. Vi er ikke sutrete. En helseminister som omtaler sin største gruppe på den måten skyter seg i leggen.Anonymous poster hash: aeec3...74a Så enig! Tåkefyrsten mistet nok noen velgere der ja. Politikken til ap er til forveksling lik høyre. Ap vil også ha NPM, det var de som organiserte sykehusene slik i sin tid. Mange stemmer ap pga tradisjon og vane, særlig gjelder det den eldre generasjon. Hadde dere vært villige til å gå lengre vakter da? Synes det er unaturlig at legen i løpet av sin vakt skal forholde seg til hele tre vaktlag av sykepleiere (kveldsvakten, nattevakten og dagvakten). Det mest naturlig at legene slipper disse vaktene, men synes ikke det er helt urimelig at spl går lengre vakter f.eks i helg. Det handler om mest mulig kontinuitet for Aps og dermed mindre risiko for feil. Anonymous poster hash: 37b6e...fa3
Anonym bruker Skrevet 18. august 2015 #25 Skrevet 18. august 2015 Mistet all respekt for Støre når han mente sykepleiere burde jobbe oftere enn hver 3. helg pluss mer ubekvemt generelt. Mange av oss går allerede mye ekstravakter på helg for å dra lasset. Vi vil da ikke ha enda mer. Vi er ikke sutrete. En helseminister som omtaler sin største gruppe på den måten skyter seg i leggen.Anonymous poster hash: aeec3...74a Så enig! Tåkefyrsten mistet nok noen velgere der ja. Politikken til ap er til forveksling lik høyre. Ap vil også ha NPM, det var de som organiserte sykehusene slik i sin tid. Mange stemmer ap pga tradisjon og vane, særlig gjelder det den eldre generasjon. Hadde dere vært villige til å gå lengre vakter da? Synes det er unaturlig at legen i løpet av sin vakt skal forholde seg til hele tre vaktlag av sykepleiere (kveldsvakten, nattevakten og dagvakten). Det mest naturlig at legene slipper disse vaktene, men synes ikke det er helt urimelig at spl går lengre vakter f.eks i helg. Det handler om mest mulig kontinuitet for Aps og dermed mindre risiko for feil. Anonymous poster hash: 37b6e...fa3 Mente pas og ikke Aps. Anonymous poster hash: 37b6e...fa3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå