Gå til innhold

Allvitende damer - hjelp! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått et bokskap, ubehandlet tre. Ser fint ut, men hadde stått lagret i mange år, så hadde et veldig fint støvlag (sånt støv du ikke ser før du begynner å vaske det bort). Jeg skurte hele skapet med en blanding av vann med zalo og eddik. Ble kjempefint.... men det lukter fremdeles veldig støv av det.

Så hjelp!! Hvordan får jeg bort denne støvlukten??

Jeg støvsuget skapet, tørket deretter med mikrofiberklut og til slutt vasket jeg det med zalo-og eddikvann.

Så hvordan kan jeg få bort lukten?

Anonymous poster hash: 63876...f97
Videoannonse
Annonse
Skrevet

*dytt* :)

Skrevet

Lukt kan være vrient å få ut av et treskap. Prøv å vaske med grønnsåpe, eller la det stå med en skål eddik eller bakepulver på hver hylle en stund. I verste fall kan du jo male det.

Skrevet

Lukt kan være vrient å få ut av et treskap. Prøv å vaske med grønnsåpe, eller la det stå med en skål eddik eller bakepulver på hver hylle en stund. I verste fall kan du jo male det.

Takk for svar :)

Kanskje jeg kan prøve å vaske med bakepulver eller natron også - før grønnsåpen? ;)

Usj, liker ikke at det kan være vanskelig å få ut lukten! Men orker jo ikke å kjenne på den støvlukten hele tiden heller.

Har så lite lyst å male skapet, har ikke overskudd til å gjøre det slik at det blir fint nå.

Om andre har en vidunderkur så tas andre tips også imot med takk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...