Gå til innhold

Hva syntes du om Elle magasinet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I siste utgave viser de bilder av hodet til Elle ansatte i en fotomontasje, der kroppene tilhører catwalk modeller. Hodene til de ansatte i Elle er litt forstørret i forhold til kroppene, og antrekkene er deres personlige catwalk favoritter.

Selv holder jeg på å spy. Snakk om selvpromotering av sjefen og sine ansatte! De har virkelig missforstått oppdraget de har. De skal jo skrive om det som er interessant av mote, mat, interiør osv og ikke om seg selv. Når begynte journalistene selv å bli interessante? Jeg gif da bengen i hva deres personlige favoritt er. Jeg vil jo vite hva som er hot og not der ute, og ikke lese om noen selvforherligende journalister. Hjemmet til en av de ansatte er også smurt utover sidene? Skal hun snart selge leiligheten tro slik at hun får gratisreklame?

Hva blir det neste? VG journalister som intervjuer hverandre? Yeah, right. Tror VG har gangsynet i behold nok til å skjønne at drt ikke er dem selv som er interessante.

Hva syntes du om trenden i Elle om å skrive om de ansattes meninger (det er ikke første gang)?

Anonymous poster hash: 889ff...cfd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jøss, ingen med meninger her inne i dag. Bare interessert i personlige kriser?

HI

Skrevet

Blir innlegget sensurert siden ingen svarer? Ser at Elle samarbeider med klikk.no og anonymforumet. Svar meg i alle fall på om dere ser innlegget.

HI

Skrevet

Jeg ser innlegget. Og jeg fatter ikke at det er mulig å ha så sterke følelser for noe så tullete.

Anonymous poster hash: 9bcf6...3b0
Skrevet

Synes Elle er uinteressant. Har ikke sett den aktuelle reportasjen, men klarer ikke se hvem målgruppen er for en slik reportasje...?

Anonymous poster hash: ad013...2b0

Skrevet

Det er elle, altså helt ubetydelig....

Redaksjonens favoritter er vel ca like viktig som resten av innholdet, så jeg ser ikke problemet

Skrevet

Jeg ser innlegget. Og jeg fatter ikke at det er mulig å ha så sterke følelser for noe så tullete.

Anonymous poster hash: 9bcf6...3b0 [/quote

Sterke følelser fordi jeg ser det i en atørre sammenheng. Journalister skal rapportere om det som skjer i samfunnet (hher om mote, mat, interiør mm), og ikke være navlebeskuende selvpromotører. De ansatte der er ikke interessante eller noe forbilde. Havner snart redaktøren på forsiden tro? De har missforstått då totalg hva uavhengig journalistikk er.

Hi

Skrevet

Redaksjonens favoritter er vel ca like viktig som resten av innholdet, så jeg ser ikke problemet

Enig i at Ellr ikke er viktig, og heller et media for adspredelse. Problemet er at journalister vanligvis ikke skriver om seg selv. Man finner interessante intervjuobjekter.

Skrevet

Enig i at Ellr ikke er viktig, og heller et media for adspredelse. Problemet er at journalister vanligvis ikke skriver om seg selv. Man finner interessante intervjuobjekter.

Er egentlig enig med deg. Men akkurat på mote så betyr jo journalistenes egen mening endel, det er jo de som bør ha peiling på hva som er in akkurat nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...