Anonym bruker Skrevet 17. august 2015 #1 Skrevet 17. august 2015 Ser ut som helt vanlige helsesandaler?... Anonymous poster hash: 8da0f...6a0
Anonym bruker Skrevet 17. august 2015 #2 Skrevet 17. august 2015 Det er moderne med husmortøfler Når noe er moderne skal det være så dyrt som mulig, og det dyreste merket husmortøfler er vel Birkenstock. Anonymous poster hash: e5d70...fec
Anonym bruker Skrevet 17. august 2015 #3 Skrevet 17. august 2015 Grusomt. Fatter det bare ikke Anonymous poster hash: ae7d0...c7b
Lammeskanken Skrevet 17. august 2015 #4 Skrevet 17. august 2015 (endret) Skjønner meg ikke på det sjæl. Jeg syns det er sååååå stygt 😱😨😵 Endret 17. august 2015 av Lammeskanken
Anonym bruker Skrevet 17. august 2015 #5 Skrevet 17. august 2015 Jeg er vokst opp i Tyskland og har allerede brukt de for 25 år siden. .. Jeg synes de er utrolig gode å gå i! Det er hovedgrunnen for hvorfor jeg bruker de. I tillegg synes jeg det finnes mange fine modeller ;-) Anonymous poster hash: 4bd8f...e5a
Anonym bruker Skrevet 17. august 2015 #6 Skrevet 17. august 2015 Greia med Birkenstock er at de er gode å gå i, og bra for beina. I motsetning til svært mange andre moteriktige sko. Endelig en fornuftig mote! Anonymous poster hash: 9a060...a5d
MammantilNurket Skrevet 17. august 2015 #7 Skrevet 17. august 2015 (endret) Jeg er vokst opp i Tyskland og har allerede brukt de for 25 år siden. .. Jeg synes de er utrolig gode å gå i! Det er hovedgrunnen for hvorfor jeg bruker de. I tillegg synes jeg det finnes mange fine modeller ;-) Anonymous poster hash: 4bd8f...e5a Bare delvis vokst opp i Tyskland, men har trasket rundt i Birckenstock-tøfler store deler av barndommen. Hele familien hadde like *grøss*Litt ferdig med dem, kjenner jeg Jeg drømte forøvrig om rosa "pusetøfler" med en liten pom-pom på Endret 17. august 2015 av MammantilNurket
sug lut Skrevet 17. august 2015 #8 Skrevet 17. august 2015 Tja, jeg hadde mitt første par på syttitallet og komforten er den samme nå - er jo bare bonus at de er sosialt akseptable utenfor huset i tillegg.
Hjertefru Skrevet 17. august 2015 #9 Skrevet 17. august 2015 Har også et par gamle Birckenstock har foreløpig kun brukt dem når jeg skal hente posten ol. Spørsmål: er det sosialt akseptabelt med sokker i birckenstockene??
sug lut Skrevet 17. august 2015 #10 Skrevet 17. august 2015 Har også et par gamle Birckenstock har foreløpig kun brukt dem når jeg skal hente posten ol. Spørsmål: er det sosialt akseptabelt med sokker i birckenstockene?? Jeg har en følelse av at du da tipper over, gitt... mulig du da forventes å hekle egne bind og spise morkaken også.
Anonym bruker Skrevet 17. august 2015 #11 Skrevet 17. august 2015 Folk som går med dem bryr seg utrolig lite om hvordan de ser ut hvertfall Anonymous poster hash: ac68d...c4a
Himmel og hav Skrevet 17. august 2015 #12 Skrevet 17. august 2015 Uansett om de ikke lyser eleganse, så er de 1000 ganger bedre enn crocs. Så om alle de som mener at crocs er en helt ålreit sko å gå i ute blant folk kunne bytte til Birkenstock eller noe som ligner, så hadde jeg blitt glad. En skomote som ikke ødelegger dameføtter er heller ikke til å kimse av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå