Gå til innhold

Hva er greia med birckenstock?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser ut som helt vanlige helsesandaler?...

Anonymous poster hash: 8da0f...6a0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er moderne med husmortøfler ;)

Når noe er moderne skal det være så dyrt som mulig, og det dyreste merket husmortøfler er vel Birkenstock.

Anonymous poster hash: e5d70...fec
Skrevet

Grusomt. Fatter det bare ikke

Anonymous poster hash: ae7d0...c7b

Skrevet (endret)

Skjønner meg ikke på det sjæl. Jeg syns det er sååååå stygt 😱😨😵

Endret av Lammeskanken
Skrevet

Jeg er vokst opp i Tyskland og har allerede brukt de for 25 år siden. .. Jeg synes de er utrolig gode å gå i! Det er hovedgrunnen for hvorfor jeg bruker de. I tillegg synes jeg det finnes mange fine modeller ;-)

Anonymous poster hash: 4bd8f...e5a

Skrevet

Greia med Birkenstock er at de er gode å gå i, og bra for beina. I motsetning til svært mange andre moteriktige sko. Endelig en fornuftig mote!

Anonymous poster hash: 9a060...a5d

Skrevet (endret)

Jeg er vokst opp i Tyskland og har allerede brukt de for 25 år siden. .. Jeg synes de er utrolig gode å gå i! Det er hovedgrunnen for hvorfor jeg bruker de. I tillegg synes jeg det finnes mange fine modeller ;-)

Anonymous poster hash: 4bd8f...e5a

Bare delvis vokst opp i Tyskland, men har trasket rundt i Birckenstock-tøfler store deler av barndommen. Hele familien hadde like *grøss*

Litt ferdig med dem, kjenner jeg :D

Jeg drømte forøvrig om rosa "pusetøfler" med en liten pom-pom på :)

Endret av MammantilNurket
Skrevet

Tja, jeg hadde mitt første par på syttitallet og komforten er den samme nå - er jo bare bonus at de er sosialt akseptable utenfor huset i tillegg.

Skrevet

Har også et par gamle Birckenstock har foreløpig kun brukt dem når jeg skal hente posten ol. Spørsmål: er det sosialt akseptabelt med sokker i birckenstockene??

Skrevet

Har også et par gamle Birckenstock har foreløpig kun brukt dem når jeg skal hente posten ol. Spørsmål: er det sosialt akseptabelt med sokker i birckenstockene??

Jeg har en følelse av at du da tipper over, gitt... mulig du da forventes å hekle egne bind og spise morkaken også.

Skrevet

Folk som går med dem bryr seg utrolig lite om hvordan de ser ut hvertfall :P

Anonymous poster hash: ac68d...c4a

Skrevet

Uansett om de ikke lyser eleganse, så er de 1000 ganger bedre enn crocs. Så om alle de som mener at crocs er en helt ålreit sko å gå i ute blant folk kunne bytte til Birkenstock eller noe som ligner, så hadde jeg blitt glad. En skomote som ikke ødelegger dameføtter er heller ikke til å kimse av. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...