Anonym bruker Skrevet 17. august 2015 #1 Skrevet 17. august 2015 ? Var det veldig smertefullt og hvor lenge var det "ille"? Anonymous poster hash: 8f262...b49
Anonym bruker Skrevet 17. august 2015 #2 Skrevet 17. august 2015 Det gikk fysisk sett over all forventning. Hadde googlet frem masse skrekkhistorier, så jeg gruet meg skikkelig. Var som en sterk mens, bare mindre vondt. Trengte ikke smertestillende (vet det er anbefalt å ta forebyggende, men jeg blir så dårlig av kodein at jeg tok sjansen på å la være), og blødningen var mye mildere enn forventet. Anonymous poster hash: c2da4...a7b
Anonym bruker Skrevet 17. august 2015 #3 Skrevet 17. august 2015 De var helt greie. Som menssmerter. Fikk smertestillende på forhånd. Det som var litt ekkelt var at det blødde så mye etterpå i 1 døgn. Men altså fikk sammentrekninger etter ca 2 timer og et plopp i do etter ca 4 timer så var det gjort. Jeg hadde ingen kvaler og ingen usikkerhet om det var riktig osv. Så for meg var begge gangene helt ukompliserte. Anonymous poster hash: f59b6...385
Anonym bruker Skrevet 17. august 2015 #4 Skrevet 17. august 2015 Det gikk ganske bra, men blødde mye mer enn jeg forventet og hadde kraftige "mensmerter". dagen etter var alt "ok" igjen, men blødde litt... Anonymous poster hash: 7481b...4d0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå