Gå til innhold

Negativ test, gravid alikavell?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går det ann å være gravid til tross for negative tester?

Har nå i flere uker(så og si hele sommeren) hatt flere graviditetssymptomer. Det begynte med tretthet, kvalme og mensmurringer(kom ingen mens). Tok en test da, den var negativ. Jeg slo tanken fra meg, testen var jo negativ.

Så begynte jeg å få kviser (aldri hatt kviser foruten om siste graviditet, fikk barn 24.02.14), hadde fortsatt murringer i magen, og ble mer følsom(begynte å gråte for alt og ingenting). Tok en ny test, den var negativ.

Da jeg var gravid sist fikk jeg negativtest første gangen, tok den i begynnelsen av juni 13, testet ikke positivt før i juli 13, da var jeg 9 uker på vei.

Så begynte jeg å kjenne spark nederst i magen, par ganger i uka. Jeg orket ikke å ta ny test da. Men nå har jeg kjent de siste to ukene spark flere ganger for dagen. Bestilte meg en legetime og har vært der i dag, fortalte henne at jeg har spiral, men har hatt så mange symptomer på graviditet. Hun mente med engang at det ikke var mulig i og med at jeg har spiral. Fikk overtalt henne til å ta en urintest, men den var også negativ, men jeg hadde eggehvite i urinen(hva nå enn det vil si). Hun nektet å ta blodprøve selv om jeg prøvde å overtale henne.

Så nå er jeg helt forvirret. Alle symptomer forteller meg at jeg er gravid, men testene er negative. Har dere opplevd noe lignende?

Anonymous poster hash: ff938...8cb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, men kjære deg! Dra på UL da vel!

Anonymous poster hash: aa3cf...8d2

Skrevet

Hun ville jo ikke henvise meg noen plasser, hun var fast bestemt på at jeg ikke er gravid.. Hun sa "om du ønsker å være gravid så må du ta ut spiralen", virket som hun mente jeg ønsket det og derfor hadde symptomer.. Har ingen ønske om å være gravid, men det er ikke krise om jeg er det..

Anonymous poster hash: ff938...8cb

Skrevet

Ja, men kjære deg! Dra på UL da vel!

Enig.

Anonymous poster hash: 60cfd...e9c

Skrevet

Hun ville jo ikke henvise meg noen plasser, hun var fast bestemt på at jeg ikke er gravid.. Hun sa "om du ønsker å være gravid så må du ta ut spiralen", virket som hun mente jeg ønsket det og derfor hadde symptomer.. Har ingen ønske om å være gravid, men det er ikke krise om jeg er det..Anonymous poster hash: ff938...8cb

Du trenger da ikke henvisning til det! Bare å ringe en klinikk i nærheten! Man får time omtrent på dagen...

Skrevet

Bestill privat UL, ja. Sikreste måten å få det avkreftet eller bekreftet. Og ingen prevensjonsmidler er 100% sikre. Så i utgangspunktet er det jo mulig. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...