Anonym bruker Skrevet 17. august 2015 #1 Skrevet 17. august 2015 Jeg skal på intervju i et mellomstort konsern, avdelingen er dog ganske liten. Stillingen er HR/kundekonsulent. Kan jeg ha lyse beige bukser og mørk grå dressjakke? Eller bør jeg har svart bukse og den grå jakka? Det er jo sommer og ganske varmt her nå, derfor tenker jeg lys bukse, jeg vil ikke se mørk og dyster ut. Samtidig er jeg redd for at jeg bommer hvis jeg har lys bukse, det er vel sikrere å kjøre mørk. Hva tror du? Anonymous poster hash: f958f...b2b
TPK Skrevet 17. august 2015 #2 Skrevet 17. august 2015 Lys bukse er nok greit, men tror jeg ville droppet jakken hvis det blir varmt. Ser ofte litt vel overpynta ut med de som abolutt skal gå med dressjakke uansett temperatur. Og så kommer du sikkert til å svette litt pga nervøsitet uansett.
Anonym bruker Skrevet 17. august 2015 #3 Skrevet 17. august 2015 Man bruker ikke beige og grått sammen, ei heller brunt og grått eller brunt og svart. Anonymous poster hash: cab27...f40
Anonym bruker Skrevet 17. august 2015 #4 Skrevet 17. august 2015 Har du ikke noe litt friskere eller sprekere?? Beige og grått passer ikke sammen, svart og grått hører ikke hjemme på denne tiden, synes jeg.... En fin hverdagskjole? Skjørt og bluse? Anonymous poster hash: ec224...de3
Anonym bruker Skrevet 17. august 2015 #5 Skrevet 17. august 2015 Ville heller tatt en hvit/lys bluse til de buksene:) Anonymous poster hash: 8d94d...425
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå