Gå til innhold

Bare si opp jobben?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en god jobb med vanvittig god lønn og allikevel føler jeg det ikke er verdt det.

Går på bekostning av familien min, trening, venner, kort sagt alt..

Jeg vurderer å bare si opp. Vet jeg får ny jobb men kanskje ikke like bra betalt.

Galskap?

Anonymous poster hash: 55796...71b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville kanskje søkt andre jobber mens jeg fortsatt hadde en.. Men hvis du sitter godt nok i det økonomisk er det jo bare å kjøre på. Synes de tingene du nevner er såpass viktig at jeg glatt hadde gått ned litt i lønn hvis det betød mer tid til dem.

Skrevet

Nei, det synes jeg ikke. Så lenge dere kan klare utgiftene deres med litt mindre penger tenker jeg at det bare å kjøre på. Det å trives med jobben er viktig. Man tilbringer tross alt en stor del av livet der. Å mistrives på jobb påvirker også alle andre deler av livet betraktelig.

Personlig ville jeg dog heller begynt med å søke nye jobber og så sagt opp når et nytt jobbtilbud foreligger.

Skrevet

Hvis du har "vannvittig god lønn" har du kanskje råd til å gå ned i stilingsprosent, hvis det er mulig da.

Skrevet

Hvis du har "vannvittig god lønn" har du kanskje råd til å gå ned i stilingsprosent, hvis det er mulig da.

Det er ikke noe tema der jeg er nå. Sjefen vil forvente samme innsats og jeg tviler på om jeg selv klarer å gjøre mindre også så lenge jeg er på samme arbeidsplass.

Jeg er typen til å gi veldig mye av meg selv til jobben. Men nå føler jeg at jeg får vondt i magen bare av å parkere utenfor.

Sjefen vår er alltid humørsjuk og det er umulig å vite hvilket humør han er i. Det går aldri utover meg fordi jeg er "fredet" og tilsynelatende ikke gjør feil, men det tærer også på meg å se hvordan han av og til behandler kollegaene mine.

Jeg tror jeg hadde følt en lettelse hvis jeg hadde sagt opp.

Anonymous poster hash: 55796...71b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...