Anonym bruker Skrevet 17. august 2015 #1 Skrevet 17. august 2015 Vi fulgte minsten i dag og det gikk sånn halvfint. De andre barna har gått stolt fram for å hilse på rektor og lærer, helt alene, så vi ble litt paff da minsten nektet å gå fram i det hele tatt. Selv ikke da vi tilbød oss å følge henne. Rektor måtte til slutt gå videre til neste på listen. Først da hele klassen var lest opp turde omsider minsten å gå fram sammen med meg, men var for sjenert til å hilse skikkelig. Heldigvis tødde hun fort opp, og da det var på tide for oss foreldre å gå, vinket hun blidt til oss og virket trygg og veltilpasset Vel hjemme har hun vært helt "umulig", så det er tydelig at dagen har gått skikkelig inn på henne. Dere da? Anonymous poster hash: 4ac92...ecc
Anonym bruker Skrevet 17. august 2015 #2 Skrevet 17. august 2015 Nå fortalte jeg mine i forkant at de skulle hilse på rektor og lærer. Måtte følge mine, de fleste måtte ha med en for å hilse. Anonymous poster hash: 7b847...5ab
Anonym bruker Skrevet 17. august 2015 #3 Skrevet 17. august 2015 Nå fortalte jeg mine i forkant at de skulle hilse på rektor og lærer. Måtte følge mine, de fleste måtte ha med en for å hilse. Anonymous poster hash: 7b847...5ab Ehhh ... Vi har selvsagt fortalt henne det da. Hun ville ikke likevel der og da, selv om hun på forhånd hadde sagt at hun ville gå fram helt alene og var veldig bestemt på det. Her er det vanligvis bare noen få som må følges, nesten alle har gått fram alene både med de andre barna da de begynte, og i dag. Vår var den eneste som ikke ville gå fram i det hele tatt. Det var en litt annerledes erfaring etter tre andre som gikk fram helt alene. Heldigvis gikk det fort bedre da HI Anonymous poster hash: 4ac92...ecc
Anonym bruker Skrevet 17. august 2015 #4 Skrevet 17. august 2015 Mor var nok mer spent enn skolestarteren her i huset. Vi var på skolen i 2 timer og hun var utslitt når vi kom hjem. Anonymous poster hash: 56fba...4cd
Anonym bruker Skrevet 17. august 2015 #5 Skrevet 17. august 2015 Her gikk de fleste frem alene. Noen måtte følges, og et barn måtte bæres/dras (var altså noe motvillig). Tror det meste er normalt altså. Anonymous poster hash: a1d48...6d4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå