Anonym bruker Skrevet 17. august 2015 #1 Skrevet 17. august 2015 når man er over 35 år?? Falt helt pladask for en liten clutch som kom i posten forleden. Elsker den, MEN dette er jo liksom "ungdomskolleksjonen" til Chloé. Hva tenker dere, damer??? https://m.zalando.no/see-by-chloe-bekii-clutch-black-se351h00t-q11.html Anonymous poster hash: dfc0c...bdc
Anonym bruker Skrevet 17. august 2015 #2 Skrevet 17. august 2015 Dytter. Ingen som har noen meninger om dette??? Anonymous poster hash: dfc0c...bdc
TPK Skrevet 17. august 2015 #3 Skrevet 17. august 2015 Nei, den var jo ganske nøytral. Jeg hadde ikke visst hvilket merke eller kolleksjon det var fra uansett!
Anonym bruker Skrevet 17. august 2015 #4 Skrevet 17. august 2015 Den var utrolig kjedelig med plass til 1 bankkort og ikke noe kunne få meg til å tro at dette var en merkeveske da det ser ut noe som du finner på H&M, vita m.fl... Anonymous poster hash: 30d90...34b
Anonym bruker Skrevet 17. august 2015 #5 Skrevet 17. august 2015 Den var utrolig kjedelig med plass til 1 bankkort og ikke noe kunne få meg til å tro at dette var en merkeveske da det ser ut noe som du finner på H&M, vita m.fl... Anonymous poster hash: 30d90...34b Tacky å flashe logoer. Man får plass til bankkort, telefon, nøkkel og en leppestift. Har vært på kokt etter en slik veske lenge. Anonymous poster hash: dfc0c...bdc
Anonym bruker Skrevet 17. august 2015 #6 Skrevet 17. august 2015 ...og nei, man får IKKE tak i tilsvarende påH&M eller Vita. Anonymous poster hash: dfc0c...bdc
beef sister Skrevet 17. august 2015 #7 Skrevet 17. august 2015 Det er en sort veske. Hvor mange tror du egentlig at har peiling på at vesken er fra Chloé sin ungdomskolleksjon? Det er heller svært sannsynlig at ingen bryr seg, om de i det hele tatt legger merke til den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå