Anonym bruker Skrevet 17. august 2015 #1 Skrevet 17. august 2015 Syntes jeg rynkene i pannen blir mer synlig Jeg legger først ett lag med primer, så en flytende foundation og solpudder. Rynkene er der jo uten sminke og, men de blir med synlig med. Noen som kan anbefale noe? Anonymous poster hash: b358a...524
Anonym bruker Skrevet 17. august 2015 #2 Skrevet 17. august 2015 Prøvd med mindre på? Og færre lag? Anonymous poster hash: 7ca7b...251
Anonym bruker Skrevet 17. august 2015 #3 Skrevet 17. august 2015 Prøvd med mindre på? Og færre lag? Anonymous poster hash: 7ca7b...251 Har ikke mye på. Nå om sommeren bruker jeg ikke mye, men om vinteren og huden er blek og ser trøtt ut, vil jeg ha noe på Anonymous poster hash: b358a...524
Anonym bruker Skrevet 17. august 2015 #4 Skrevet 17. august 2015 Prøvd med mindre på? Og færre lag? Anonymous poster hash: 7ca7b...251 Har ikke mye på. Nå om sommeren bruker jeg ikke mye, men om vinteren og huden er blek og ser trøtt ut, vil jeg ha noe på Anonymous poster hash: b358a...524 Bruker ikke noe skulle det stå Anonymous poster hash: b358a...524
Anonym bruker Skrevet 17. august 2015 #5 Skrevet 17. august 2015 Jeg synes solpudder fremhever rynker. Anonymous poster hash: a5df2...26f
Anonym bruker Skrevet 17. august 2015 #6 Skrevet 17. august 2015 Ta en sjekk her: http://tara.no/skjonnhet/slik-unngar-du-a-sminke-deg-eldre Enig med nr. to, det blir for mange lag. Lett flytende foundation er det beste. Anonymous poster hash: dbb59...9a0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå