Anonym bruker Skrevet 17. august 2015 #1 Skrevet 17. august 2015 Hun klarte ikke lenger jobben sin for et par år siden. Ble sykmeldt pga vondt i en kroppsdel og er nå på aap. Nav vil jo se henne tilbake i arbeid, men siden hun har brukt opp sin rett til å få dekket omskolering/utdanning av nav for mange år siden (en utdanning hun ikke fullførte da motivasjonen forsvant) gidder hun ikke gå skole nå. Det blir for dyrt. Og med mindre nav betaler, så blir hun heller værende på aap med et langsiktig mål om å bli uføretrygdet. Det er så provoserende å sitte å høre på at for henne er det såååå dyrt å ta utdanning, så hun gidder ikke! Jeg sier hun kan få lån og stipend, men lån må hun jo betale tilbake, så det gidder hun heller ikke. Hun har jo 22000 utbetalt med barnebidrag og aap etc, så da er det greit nok. Hva faen tror hun vi andre har måttet gjort da? De fleste har selv tatt ansvar for utdanning og inntekt, men ikke denne dama! Hun er liksom i en særstilling. Skal ærlig innrømme at det er slike som henne som gjør at jeg ser ned på henne og hennes like... Null evne til å selv se at hun må bidra, og så grådig at jeg synes synd på ungene hennes. Hun skyver også det at hun er alenemor foran seg, som en unnskyldning for alt. Hadde jeg vært tøff nok, hadde jeg sagt det til henne rett ut. Anonymous poster hash: 83fdc...313
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå