Anonym bruker Skrevet 17. august 2015 #1 Skrevet 17. august 2015 Syns det er flaut? Anonymous poster hash: d62a0...956
Mamma til Emil & *knøttet* Skrevet 17. august 2015 #2 Skrevet 17. august 2015 Flaut? Har jobbet som servitør og utested i mange år selv, men var aldri flau! Man tjener penger! Og det er jo mye bedre enn å ikke jobbe i det hele tatt 😊
Anonym bruker Skrevet 17. august 2015 #3 Skrevet 17. august 2015 Jeg jobber på hotell. Er avdelingsleder, men det vet jo ikke gjestene, men jeg synes overhode ikke det er flaut å servere i resturanten eller stå i baren. Eller oppvasken for den saks skyld. Jobb er jobb! Hold ditt hode hevet du. Det er en krevende jobb, men du og du så gøy det er ☺️ Anonymous poster hash: c6536...539
Anonym bruker Skrevet 17. august 2015 #4 Skrevet 17. august 2015 Jeg har gått rett fra dag jobben min idag og jobbet på restaurant. Har til og med servert kunnskapsministeren. Syns bare det er gøy jeg. En helt annen måte å.jobbe på. Utrolig utfordrende. Anonymous poster hash: dd90f...308
Anonym bruker Skrevet 18. august 2015 #5 Skrevet 18. august 2015 Takk for svar! :-) Har fått jobb som servitør og en venninne sysn det er flaut og at jeg burde forsette å få dagpenger Anonymous poster hash: d62a0...956
Mamma_til_2 Skrevet 18. august 2015 #6 Skrevet 18. august 2015 Takk for svar! :-) Har fått jobb som servitør og en venninne sysn det er flaut og at jeg burde forsette å få dagpenger Anonymous poster hash: d62a0...956 Da er hun ikke mye til venninne, en venninne skal være stolt av deg om du er konsernleder eller om du jobber som prostituert!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå