Anonym bruker Skrevet 17. august 2015 #1 Skrevet 17. august 2015 Er det bra? Lurer på å prøve fri for kassen, pga cøliaki. Men er veldig i tvil. Anonymous poster hash: 2c096...376
Anonym bruker Skrevet 17. august 2015 #2 Skrevet 17. august 2015 Skulle prøve, men det slapp jeg vist... Bestilte, fikk ikke kassen den dagen jeg skulle, ringte og purret dagen etter, fikk den fortsatt ikke en eneste dag resten av uka, enda de sa de skulle sende den fortløpende, ringte de på fredag, sa da at jeg ville få den på mandagen igjen, men dukket ikke opp, ringte de igjen og sa at jeg da avbestilte, orker ikke kaste bort hver efta/kveld på å vente på den kassen. Det var greit.. Uka etter fikk jeg PURRING i posten av de, på kassen jeg aldri fikk, tok nesten en uke og trussel om forbrukerombudet, før de fjernet regningen i systemet og beklaget Anonymous poster hash: 91dc8...e74
Gjest Sekretøsa Skrevet 17. august 2015 #3 Skrevet 17. august 2015 Har prøvd og det var greit nok. Men altfor dyrt...
<3Barn&Engler<3 Skrevet 17. august 2015 #4 Skrevet 17. august 2015 Skulle prøve, men det slapp jeg vist... Bestilte, fikk ikke kassen den dagen jeg skulle, ringte og purret dagen etter, fikk den fortsatt ikke en eneste dag resten av uka, enda de sa de skulle sende den fortløpende, ringte de på fredag, sa da at jeg ville få den på mandagen igjen, men dukket ikke opp, ringte de igjen og sa at jeg da avbestilte, orker ikke kaste bort hver efta/kveld på å vente på den kassen. Det var greit.. Uka etter fikk jeg PURRING i posten av de, på kassen jeg aldri fikk, tok nesten en uke og trussel om forbrukerombudet, før de fjernet regningen i systemet og beklaget Anonymous poster hash: 91dc8...e74 Så kjipt å se at andre opplever det samme som vi!!! Vi slapp å true for å få fjernet purringen da, det holdt med å ringe de å si ifra at jeg hadde fått purring på noe jeg aldri hadde mottatt. Men løp rundt her i 3 uker etter leveringsdato og ventet på kassen, som aldri dukket opp.. Har fått en prøve av de før, i forbindelse med en FB gruppe jeg var administrator i, og det var gode råvarer, alt var fortsatt noe kjølig når jeg mottok kassen! Så jeg gikk å gledet meg til de endelig skulle starte å levere her. Så ble nok ekstra skuffet når de ikke evnet å levere kassen til datoen jeg bestilte den til.
It's all about me Skrevet 17. august 2015 #5 Skrevet 17. august 2015 Har aldri hatt problemer med leveringene, og råvarene var for det meste feilfrie. Lærte mye nytt og spiste bedre enn noen sinne. Sluttet siden de var de samme proteinene som gikk på rundgang. Kyllingfilet, kyllinlår, torsk, lyr og svinekotletter. Aldri rødt kjøtt. Men tar nok en kasse nå og da i framtiden hvis menyen er rett.
Anonym bruker Skrevet 17. august 2015 #6 Skrevet 17. august 2015 Adams Matkasse har fått mye dårlige reviews. Vi har valgt Godt Levert, gleder oss til å prøve. Fint å prøve noe sunt men "lettvint" i barselsperioden kjenner jeg. http://godtlevert.no/ Anonymous poster hash: bbd8c...520
soleia Skrevet 17. august 2015 #7 Skrevet 17. august 2015 Vi har vore stort sett nøgd, og ikkje opplevd nokon problem. Ein del repetisjon i råvarer er det, så det er greit å ha det berre annankvar veke. Har og prøvd Godt levert. Der er det litt meir ferdiglaga mat.
Anonym bruker Skrevet 17. august 2015 #8 Skrevet 17. august 2015 For mye jobb å lage maten for min hverdag. Har to små som må passes under matlaging, og tid til å bruke en time på middagen har jeg ikke. Men maten var god og variert og fikk prøve ting jeg ikke hadde tenkt på selv. Var uheldig med råvarene flere ganger. Ikke alt varte en uke Anonymous poster hash: b0c8b...2e3
Yellow Brick Road Skrevet 17. august 2015 #9 Skrevet 17. august 2015 Vi hadde det en måned, men ble egentlig lei etter to uker, ville bare prøve litt til. Det var lite grønnsaker, tidvis mye "fiskesmak" på fisken. Men ellers var råvarene av god kvalitet, oppskriftene enkle og leveringen kom som den skulle og maten var kjølig.
Anonym bruker Skrevet 18. august 2015 #10 Skrevet 18. august 2015 Vi er veldig fornøyde! Enkle og gode oppskrifter, supre råvarer, og svært hyggelig og god kundeservice. Vi har barnekassen, og den er ikke kjedelig (som vi først fryktet), men passe spennende og "trygg" for to store og tre små. Anonymous poster hash: 5036d...59a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå