Gå til innhold

Andre som er fæle til å dagdrømme

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg dagdrømmer om alt fra talkshow til zombie jakt med kjekkasen Darryl.

Noen ganger debuterer jeg som vokalist på scenen til et forbauset publikum. Da er jeg som regel meg selv.

Liker best å være zombie kjemper sammen med min fantastiske flotte mann Darryl. Eller en fantastisk superhelt som redder verden sammen med wolverine. Jeg har såklart de beste kreftene.

Er det normalt? Jeg kan også befinne meg i en dokumentar eller på et talkshow der jeg forteller om mine utfordringer og hvordan jeg klarte å komme meg igjennom det.

Anonymous poster hash: bf284...752

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen ganger kombinerer jeg drømmene. Så kommer jeg og flere fra x menn og redder de i walking dead.

Skrevet

Ingen? Bare jeg som er rar?

Skrevet

Jeg er også litt rar. Men som regel er jeg bare en førstegangs artist som tar scenen med storm til publikums store entusiasme. Selvfølgelig sitter alle de jeg har et godt øye til, i salen, og blir helt stum av beundring :-D

Anonymous poster hash: 24d4c...fc1

Skrevet

Jeg dagdrømme mye! En del ganger er det som lange romaner der en forskjønnet utgave av meg selv er hovedpersonen :P Andre ganger kan detvære å vinne svimlende summer i lotto, ha nydelig sangstemme (jeg høres egentlig ut som en storøykende kråke) som forbløffer alle osv. Dagdrømming er min måte å koble ut på, og jeg har alltid dagdrømt. Da jeg var liten var det mest prinsessedrømmer (at jeg gentlig var en prinsesse, men ingen visste det), eller at jeg reddet noen og var dagens heltinne.

Anonymous poster hash: 028ed...c6d
Skrevet

Jeg dagdrømme mye! En del ganger er det som lange romaner der en forskjønnet utgave av meg selv er hovedpersonen :P Andre ganger kan detvære å vinne svimlende summer i lotto, ha nydelig sangstemme (jeg høres egentlig ut som en storøykende kråke) som forbløffer alle osv. Dagdrømming er min måte å koble ut på, og jeg har alltid dagdrømt. Da jeg var liten var det mest prinsessedrømmer (at jeg gentlig var en prinsesse, men ingen visste det), eller at jeg reddet noen og var dagens heltinne.

Anonymous poster hash: 028ed...c6d

Godt å høre jeg ikke er unormal. Har aldri vært et tema i vennegjengen. Spurte mannen min forsiktig en gang, men han lo og sa det var det nok kun barn som bedrev med.

Hi

Boen ganger blir jeg så oppslukt i fantasiene mine at jeg detter helt ut av den virkelige verden. Da får jeg et tomt blikk so

Stirrer rett ut i luften og et skjevt smil og et apatisk ansiktsuttrykk. Mannen tok nemlig et bilde av meg en gang og jeg ser lettere tilbakestående ut.

Skrevet

Dagdrømmer bare om en ting og det er å vinne i lotto, gjør det veldig ofte! Planlegger hvordan pengene skal brukes og drømmer meg langt avgårde, godt der og da, vondt når man "våkner" :P

Anonymous poster hash: 523a2...6e3

Skrevet

Jeg dagdrømmer ja :) Er min måte å koble ut litt i hverdagen.

Noen dager slår jeg gjennom som kunstner, noen dager vinner jeg store summer i lotto, noen dager synger jeg nydelig, noen dager an jeg å fly... Ja, jeg dagdrømmer en del :P Nå for tiden dagdrømmer jeg en god del om at jeg får en tlf hvor noen sier at jeg har fått jobben jeg søkte... Har 3 stk jeg gjeeeeerne vil ha, og dagdrømmer tit og ofte at jeg får tlf om at de er mine, så da står jeg i problemet: hvilke velger jeg! Like irriterende og skuffende hver gang virkeligheten innhenter meg :P

Skrevet

Jeg og har alltid dagdrømt. De siste årene har det blitt mindre, har ikke så mye tid. Før var det ofte på bussen til og fra skolen eller jobb. Drømmene er ofte det som flere skriver at man plutselig står på en scene og synger. Drømmer av og til hva jeg skulle gjort om jeg vant mye penger i lotto.

Anonymous poster hash: f371c...d11

Skrevet

Jeg dagdrømmer daglig. Prater med meg selv daglig.

Anonymous poster hash: f4533...39c

Skrevet

Jeg gjør også det, har alltid gjort det. Kan være om hva som helst.

Skrevet

Jada, ofte. Dagdrømmer før jeg sovnet på kvelden også for å slappe av og sovne.drømmer om ting som skjer i livet mitt.

Anonymous poster hash: a098c...bf0

Skrevet

Så morsomt at vi er flere 😊

Hvis jeg f.eks skal til legen fører jeg hele samtalen i hodet mitt og går igjennom de diverse undersøkelsene han skal gjøre.

Blir bestandig like paff over at det aldri blir som det jeg har spilt av i hodet mitt.

Han svarer f.eks helt annet enn det jeg tenker meg fram til og det forbauser meg såpass at jeg ikke får sagt alt jeg planlegger å si.

Dette gjør jeg på flere ting, når jeg skal inn i en butikk å spørre om noe, når jeg skal vise fram en bilett på toget, hvis jeg skal ut med venner spiller jeg av hele kvelden i hodet mitt før jeg går osv osv. Og sjeldent blir det slik som jeg tror.

Noen andre som holder på slik? Syns det er så innmari sliten.

Jeg skriver også flere innlegg og poster her inne i hodet mitt som aldri blir noe av.

Hi

Skrevet

Dagdrømmer mye, om å vinne på lotto, og alt pengene skal brukes på. Fantaserer om reiser, og til steder jeg aldri har vært. Fantaserer om andre yrker, at jeg er skuespiller, toppidrettsutøver, jeg har og vært med på talk show, romantiske historier med meg og en fantastisk mann. Fantaserer om ene hobbyen min. Ellers forskjellige noveller/historie. Og mat, fantastiske matretter jeg får spise og lage.

Anonymous poster hash: 49717...11e
Skrevet

John Mayer!

I say no more!

Anonymous poster hash: 28e32...974

Skrevet

Så morsomt at vi er flere 😊

Hvis jeg f.eks skal til legen fører jeg hele samtalen i hodet mitt og går igjennom de diverse undersøkelsene han skal gjøre.

Blir bestandig like paff over at det aldri blir som det jeg har spilt av i hodet mitt.

Han svarer f.eks helt annet enn det jeg tenker meg fram til og det forbauser meg såpass at jeg ikke får sagt alt jeg planlegger å si.

Dette gjør jeg på flere ting, når jeg skal inn i en butikk å spørre om noe, når jeg skal vise fram en bilett på toget, hvis jeg skal ut med venner spiller jeg av hele kvelden i hodet mitt før jeg går osv osv. Og sjeldent blir det slik som jeg tror.

Noen andre som holder på slik? Syns det er så innmari sliten.

Jeg skriver også flere innlegg og poster her inne i hodet mitt som aldri blir noe av.

Hi

Oh herregud!

Trodde helt til nå at jeg er den eneste som gjør sånn !!!!!!

Hos meg kan det være negativt at jeg dagdrømmer, for ofte blir jeg så skuffet og lei meg når jeg "kommer tilbake" fra drømmen...

Anonymous poster hash: c84aa...a43

Skrevet

Dagdrømmer alltid før jeg skal sove. Det har jeg alltid gjort fra jeg var et lite barn. Slet med innsovningsproblemer som liten så dette var en teknikk jeg lærte meg selv. Dvs tenkte meg bort fra det virkelige livet. Senere har det egentlig bare blitt en vane som jeg er blitt avhengig av.

Jeg dagdrømmer om alt mulig. Som regel er det urealistiske håp og drømmer for fremtiden. Men det gir meg sinnsro og mulighet til å falle i søvn.

Anonymous poster hash: add3a...d51

Skrevet

Dagdrømmer alltid før jeg skal sove. Det har jeg alltid gjort fra jeg var et lite barn. Slet med innsovningsproblemer som liten så dette var en teknikk jeg lærte meg selv. Dvs tenkte meg bort fra det virkelige livet. Senere har det egentlig bare blitt en vane som jeg er blitt avhengig av.

Jeg dagdrømmer om alt mulig. Som regel er det urealistiske håp og drømmer for fremtiden. Men det gir meg sinnsro og mulighet til å falle i søvn.

Så heldig du er :-)

Jeg har alltid vært sånn! Spurte samboer en gang om hva han tenkte på før han la seg, men det var bare alt han hadde gjort den dagen. Når jeg fortalte om dagdrømming så fikk jeg inntrykk av at han syns det var teit OG uvanlig...

Som barn ønsket jeg en annen barndom/ drømte meg bort til et annet liv ...

Skrevet

Jeg har alltid vært sånn! Spurte samboer en gang om hva han tenkte på før han la seg, men det var bare alt han hadde gjort den dagen. Når jeg fortalte om dagdrømming så fikk jeg inntrykk av at han syns det var teit OG uvanlig...

Ja dagdrømming er helt fantastisk. Det sies jo at :" tankene mine får du aldri" og det stemmer jo. Er det en ting ingen kan ta fra deg er hva du velger å tenker.

Samboeren min vet også at jeg dagdrømmer mye men han skjønner seg ikke på det. Syns det er rart og skjønner ikke helt vitsen. Jeg tenker at han går glipp av en helt annen verden. En verden hvor alt er perfekt. Og det å reise til en slik verden hver kveld er helt fantastisk 👍

Skrevet

Ja dagdrømming er helt fantastisk. Det sies jo at :" tankene mine får du aldri" og det stemmer jo. Er det en ting ingen kan ta fra deg er hva du velger å tenker.

Samboeren min vet også at jeg dagdrømmer mye men han skjønner seg ikke på det. Syns det er rart og skjønner ikke helt vitsen. Jeg tenker at han går glipp av en helt annen verden. En verden hvor alt er perfekt. Og det å reise til en slik verden hver kveld er helt fantastisk 👍

Fantastisk <3

Skulle ønske mine drømmer og tanker var utelukkende positive.. Som jeg skrev litt lenger opp i tråden så blir jeg skuffet og lei av over at drømmene ikke er virkelighet ...

Noen ganger må jeg hindre meg selv i å drømme for å unngå å bli nedstemt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...