Anonym bruker Skrevet 17. august 2015 #1 Skrevet 17. august 2015 Gjør alle alltid det? Jeg har ikke lyst til å bruke bh til enhver tid. Og kaster av meg bhen så fort jeg kommer inn døren hjemme. Har en sperre for å gå uten (under klær) F. Eks på butikken osv. Redd folk skal oppfatte det som vulgært. Er jeg rar som tenker sånn? Anonymous poster hash: 63d75...e84
Anonym bruker Skrevet 17. august 2015 #2 Skrevet 17. august 2015 Jeg går uten. Noen ganger synes det litt, spessielt om det blir kjølig, men det går helt fint. La dem oppfatte det som vulgært om de vil. Anonymous poster hash: 70793...d27
SuperFries Skrevet 17. august 2015 #3 Skrevet 17. august 2015 Syns ikke det ser pent ut uten, og oppfatter den damen som noe ustelt. Vet det er flere som tenker som jeg.
Anonym bruker Skrevet 17. august 2015 #4 Skrevet 17. august 2015 Eneste unntaket jeg egentlig kommer på som er ok er de som har små, fast bryst som har på seg sommertopper som sitter godt slik at man ikke ser at de ikke går uten bh. Men ellers synes jeg ikke det er pent uten bh. I hvert fall ikke om man har litt størrelse på brystene, da blir det veldig lett synlig at man ikke bruker bh. Jeg føler meg ustelt når jeg ikke har på meg bh, puppelinjen kommer for langt ned og hele fasongen min ser feil ut, synes jeg. Men sånn bortsett fra det så er det om andre ikke bruker bh bare noe jeg registrerer, men tenker svært lite på. Anonymous poster hash: 16001...fc6
Anonym bruker Skrevet 17. august 2015 #5 Skrevet 17. august 2015 Ingen vil se cellulitter, slaskeballer eller løpske bryst. Anonymous poster hash: cc3b7...514
Anonym bruker Skrevet 17. august 2015 #6 Skrevet 17. august 2015 Gjør som du vil men pent er det ikke! Anonymous poster hash: e4e48...816
Gjest Bomsi ❤ Skrevet 17. august 2015 #7 Skrevet 17. august 2015 Jeg går ofte uten, men har små bryst. Hadde ikke gjort det om brystene hang langt ned på magen.
Anonym bruker Skrevet 17. august 2015 #8 Skrevet 17. august 2015 Ingen vil se cellulitter, slaskeballer eller løpske bryst. Anonymous poster hash: cc3b7...514 Løpske bryst og cellulitter, men slaskeballer?! 😂 fikk et syn på netthinnen her, og håper det ikke er hva jeg terror det er? Men enig med deg, samme med kameltå.. 🙈 Anonymous poster hash: 6325f...bdc
Anonym bruker Skrevet 17. august 2015 #9 Skrevet 17. august 2015 Ingen vil se cellulitter, slaskeballer eller løpske bryst. Anonymous poster hash: cc3b7...514 Løpske bryst og cellulitter, men slaskeballer?! 😂 fikk et syn på netthinnen her, og håper det ikke er hva jeg terror det er? Men enig med deg, samme med kameltå.. 🙈 Anonymous poster hash: 6325f...bdc Terror=tror😝 Anonymous poster hash: 6325f...bdc
Anonym bruker Skrevet 17. august 2015 #10 Skrevet 17. august 2015 Da jeg var slank hadde jeg ikke pupper, kun litt hud som hang og slang. Da kunne jeg gå i løse gensere uten bh under, ingen som kunne se at skinnfillene mine hang løst da. Så la jeg på meg igjen, og nå føler jeg meg naken uten bh. Men jeg tar den av med en gang jeg kommer hjem. Får litt panikk av uanmeldt besøk pga dette. Anonymous poster hash: 10750...e72
Anonym bruker Skrevet 17. august 2015 #11 Skrevet 17. august 2015 Bare å gå uten, det. Ikke påbudt med bh sikkert mange som går uten truse også, eller uten sokker.. Anonymous poster hash: ced99...a0a
TPK Skrevet 17. august 2015 #12 Skrevet 17. august 2015 Det kommer jo heeelt an på puppene. Jeg kan ikke gå uten i fem minutter en gang, da blir jeg helt svett noe og klam under. Men hvis de er små og faste går det jo, hvis ikke du har for tynn genser. Ikke fint å se brystvortene gjennom uansett.
Anonym bruker Skrevet 17. august 2015 #13 Skrevet 17. august 2015 Jeg hadde følt meg naken uten BH. Ikke bare er det ubehagelig men folk kan jo se brystvortene gjennom tøyet. Jeg har BH-størrelse 75 F. Hadde jeg hatt bittesmå pupper hadde det kanskje vært noe annet Anonymous poster hash: 0a5c7...18a
Anonym bruker Skrevet 17. august 2015 #14 Skrevet 17. august 2015 Jeg må rulle mine sammen og trykke dem inn i bh hver dag. Føler meg ukomfortabel uten, kun når jeg sover liker jeg å være uten bh. De er ikke helt snublefarlige, men det er søren meg ikke langt I fra. Hva andre gjør bryr jeg meg svært lite om. Anonymous poster hash: 5eb2b...38f
Anonym bruker Skrevet 17. august 2015 #15 Skrevet 17. august 2015 Nei, du er ikke rar som tenker slik, og ja, jeg synes det er vulgært. Jeg er klar over at dette er mitt problem, men jeg synes det blir for intimt å se andre damers pupper hoppe og dingle innenfor toppen/genseren deres, og gjerne med brystvorten veldig synlg også. Det oppleves rett og slett om ubehagelig og unaturlig for meg, selv om jeg vet at det egentlig er mest naturlig uten. Selv går jeg aldri uten BH, med mulig unntak av noen få kvelder hjemme (og så sover jeg uten da ), men det kommer nok også litt av at jeg har store bryster og synes det ser svært lite flatterende ut å gå uten. Anonymous poster hash: b2acb...afd
Anonym bruker Skrevet 17. august 2015 #16 Skrevet 17. august 2015 Kjøp deg bher som du ikke merker at er på deg, det gjør jeg. Anonymous poster hash: 252f7...211
Syngensang Skrevet 17. august 2015 #17 Skrevet 17. august 2015 Hr aldri tenkt over at eg har møtt nokon utan bh, reknar jo med eg har møtt folk utan bh, trur berre det ikkje viser så godt om du ikkje har digre hengepuppar. Og då vil ein jo gjerne gå med bh. Eg gjer iallfall det. Tek på med bh under pysjamasen om eg skal ha lang kosemorgon heime...Men om du vil gå utan er det heilt opp til deg. Eg hadde garantert ikkje lagt merke til det.
Anonym bruker Skrevet 17. august 2015 #18 Skrevet 17. august 2015 Har en passende C-cup selv, hater BH, så av og til så teiper jeg brystene, smekker på brystvortepad (slik som dekker til tilfelle de blir harde) og lar de få fri! Nå er mine veldig faste i formen, er til tider de som tror jeg har falske bryst, siden "ingen" i min cup har så faste, men det får de nå bare tro, hadde de sett meg naken, eller kjent på de, så hadde de forstått at de er ekte Taper de så de ikke skal "vugge" stort fra side til side Anonymous poster hash: bbd97...f25
Shining Skrevet 17. august 2015 #19 Skrevet 17. august 2015 Har en passende C-cup selv, hater BH, så av og til så teiper jeg brystene, smekker på brystvortepad (slik som dekker til tilfelle de blir harde) og lar de få fri! Nå er mine veldig faste i formen, er til tider de som tror jeg har falske bryst, siden "ingen" i min cup har så faste, men det får de nå bare tro, hadde de sett meg naken, eller kjent på de, så hadde de forstått at de er ekte Taper de så de ikke skal "vugge" stort fra side til side Anonymous poster hash: bbd97...f25 Denne tapen virker jo som et mye større prosjekt enn å bare ta på seg en bh?
Anonym bruker Skrevet 17. august 2015 #20 Skrevet 17. august 2015 Eh.. Ja! Synes det er skikkelig ille og vulgært/stygt å gå uten bh. Anonymous poster hash: 58107...fd0
Anonym bruker Skrevet 17. august 2015 #21 Skrevet 17. august 2015 Har en passende C-cup selv, hater BH, så av og til så teiper jeg brystene, smekker på brystvortepad (slik som dekker til tilfelle de blir harde) og lar de få fri! Nå er mine veldig faste i formen, er til tider de som tror jeg har falske bryst, siden "ingen" i min cup har så faste, men det får de nå bare tro, hadde de sett meg naken, eller kjent på de, så hadde de forstått at de er ekte Taper de så de ikke skal "vugge" stort fra side til side Anonymous poster hash: bbd97...f25 Denne tapen virker jo som et mye større prosjekt enn å bare ta på seg en bh? Hehe, ja ikke sant.. Tror ikke det var poenget her, men heller hvor fantastiske pupper hun har. Hadde aldri orket gå med tape og pads på puppene, DET må være ekkelt! Anonymous poster hash: 58107...fd0
Gjest Darwinia:-) Skrevet 17. august 2015 #22 Skrevet 17. august 2015 Ingen vil se cellulitter, slaskeballer eller løpske bryst. Anonymous poster hash: cc3b7...514 Løpske bryst og cellulitter, men slaskeballer?! 😂 fikk et syn på netthinnen her, og håper det ikke er hva jeg terror det er? Men enig med deg, samme med kameltå.. 🙈 Anonymous poster hash: 6325f...bdc Terror=tror😝 Anonymous poster hash: 6325f...bdc Er det ikke litt terror og utsette andre mennesker for slaskeballene sine? Gitt at slaskeballer er det jeg tror det er.
Anonym bruker Skrevet 17. august 2015 #23 Skrevet 17. august 2015 Jeg synes det ser sjuskete ut. Selv for de med små og faste. Anonymous poster hash: a5d8f...09d
Anonym bruker Skrevet 17. august 2015 #24 Skrevet 17. august 2015 Det ser ekkelt ut uansett om du har store, små, faste eller slafsete pupper. Det ser ut som om du ikke har råd til bh å jeg kunne ikke tatt deg seriøst i en samtale uten å tenke på at du umulig kan vite hvor harry det er. Anonymous poster hash: 91b02...27a
Iiiiik Skrevet 17. august 2015 #25 Skrevet 17. august 2015 Gå som du vil, mener nå jeg! Damene på 70-tallet som brant BH'ene sine som en markering for kvinners frihet, ville fått hetta av at så mange unge kvinner mener så mye om hvordan andre kvinner skal kle seg. Synes dere virkelig så mange at pupper er ekkelt? Vulgært? Jeg trives best med BH. De henger litt, men ikke veldig mye. Allikevel nok til at det blir svett og klamt under hvis jeg ikke har på meg BH. Har investert litt penger i gode BH'er, så de er ikke vonde å ha på seg. Men dette er altså for min del - ingen andres!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå