Anonym bruker Skrevet 17. august 2015 #1 Skrevet 17. august 2015 Begynt i ny jobb, og skal få mobil via jobben. Regningen kommer til dem og de betaler. Vil det si at de ser alt jeg bruker den til? Facebook og surfing og hva jeg ser på osv? Anonymous poster hash: e0c8e...6b2
Anonym bruker Skrevet 17. august 2015 #2 Skrevet 17. august 2015 Pleier dette fremkomme på regningen da? (Svaret er nei altså...) Anonymous poster hash: 64638...470
Anonym bruker Skrevet 17. august 2015 #3 Skrevet 17. august 2015 Kanskje ikke så detaljert som Facebook og hvilke sider du surfer på. Men de kan ha spesifisert faktura og se hvilke tjenester du bruker Anonymous poster hash: d031d...ccd
Anonym bruker Skrevet 17. august 2015 #4 Skrevet 17. august 2015 Tenkte kanskje firmaer hadde spesielle avtaler med teleleverandørene for å "overvåke" de ansatte. For at vi ikke skal utnytte den gratise telefonen... Anonymous poster hash: e0c8e...6b2
Anonym bruker Skrevet 17. august 2015 #5 Skrevet 17. august 2015 Det kan de. Jobbtelefonen skal brukes til jobb. Anonymous poster hash: b7ab7...4b1
Anonym bruker Skrevet 17. august 2015 #6 Skrevet 17. august 2015 Det kan de. Jobbtelefonen skal brukes til jobb. Anonymous poster hash: b7ab7...4b1 Vel, det er ikke en ren jobbtlf, det blir min mobil, til bruk også for alt privat. Jeg kommer ikke til å ha to. Blir mitt gamle nr også. Anonymous poster hash: e0c8e...6b2
Anonym bruker Skrevet 17. august 2015 #7 Skrevet 17. august 2015 Det kan de. Jobbtelefonen skal brukes til jobb. Anonymous poster hash: b7ab7...4b1 Vel, det er ikke en ren jobbtlf, det blir min mobil, til bruk også for alt privat. Jeg kommer ikke til å ha to. Blir mitt gamle nr også. Anonymous poster hash: e0c8e...6b2 Slik har vi det også. Jeg bruker den til alt jeg vil, har aldri blitt stilt spørsmål ved det. Anonymous poster hash: 0d143...e34
Anonym bruker Skrevet 17. august 2015 #8 Skrevet 17. august 2015 De ser selvsagt ikke om du er på Facebook o.l.!! Hjelpes... De ser hvor mye du har ringt, og til hvilke nr. De ser hvor du har sendt sms, og til hvilke nr. Tviler forøvrig på om de noen gang kommer til å sjekke et eneste nr.!! De ser hvor mye databruk du har, men ikke hva den er brukt til!! Nå har man jo dessuten tilgang til fri wifi omtrent over alt Anonymous poster hash: fc1fe...2d7
Anonym bruker Skrevet 17. august 2015 #9 Skrevet 17. august 2015 De ser selvsagt ikke om du er på Facebook o.l.!! Hjelpes... De ser hvor mye du har ringt, og til hvilke nr. De ser hvor du har sendt sms, og til hvilke nr. Tviler forøvrig på om de noen gang kommer til å sjekke et eneste nr.!! De ser hvor mye databruk du har, men ikke hva den er brukt til!! Nå har man jo dessuten tilgang til fri wifi omtrent over alt Anonymous poster hash: fc1fe...2d7 Hvorfor gidde å svare om du skal være spydig? Hjelpes... Anonymous poster hash: e0c8e...6b2
Anonym bruker Skrevet 17. august 2015 #10 Skrevet 17. august 2015 Jeg kontrollerer telefonregninger på jobbe. Vi ser ikke annet enn hvor mye bruk det er, spesialnumre som type 815 nummer, sms/mms og databruk. Har ikke noe spesifisert. Med over 100 ansatte med telefonavtale ville en spesifisert faktura blitt på veldig mange sider. Eneste gangene vi reagerer er hvis det er veldig høye kostnader på databruk og spesislnumre. Kom faktura nå og ei hadde brukt data i utlandet for over 20000,- i ferien. Dette er noe som de ansatte må betale selv. Anonymous poster hash: b1cd3...076
Anonym bruker Skrevet 17. august 2015 #11 Skrevet 17. august 2015 De ser selvsagt ikke om du er på Facebook o.l.!! Hjelpes... De ser hvor mye du har ringt, og til hvilke nr. De ser hvor du har sendt sms, og til hvilke nr. Tviler forøvrig på om de noen gang kommer til å sjekke et eneste nr.!! De ser hvor mye databruk du har, men ikke hva den er brukt til!! Nå har man jo dessuten tilgang til fri wifi omtrent over alt Anonymous poster hash: fc1fe...2d7 Hvorfor gidde å svare om du skal være spydig? Hjelpes... Anonymous poster hash: e0c8e...6b2 anonym ...2db ga det mest detaljerte svaret du har fått, og du klager over "hjelpes" utsagnet? Trenger ikke bety spydigheter, "hjelpes" brukes også når man blir overrasket over at noen kanskje ikke forstår noe bestemt, eller at noen ikke har fått beskjed om ting osv. Anonymous poster hash: 10c7c...f86
Anonym bruker Skrevet 17. august 2015 #12 Skrevet 17. august 2015 De ser selvsagt ikke om du er på Facebook o.l.!! Hjelpes...De ser hvor mye du har ringt, og til hvilke nr.De ser hvor du har sendt sms, og til hvilke nr.Tviler forøvrig på om de noen gang kommer til å sjekke et eneste nr.!!De ser hvor mye databruk du har, men ikke hva den er brukt til!! Nå har man jo dessuten tilgang til fri wifi omtrent over alt Anonymous poster hash: fc1fe...2d7 Hvorfor gidde å svare om du skal være spydig? Hjelpes...Anonymous poster hash: e0c8e...6b2 anonym ...2db ga det mest detaljerte svaret du har fått, og du klager over "hjelpes" utsagnet? Trenger ikke bety spydigheter, "hjelpes" brukes også når man blir overrasket over at noen kanskje ikke forstår noe bestemt, eller at noen ikke har fått beskjed om ting osv. Anonymous poster hash: 10c7c...f86 Flere greide svare høflig selv om de også kanskje syntes spm var dumt. Fikk kjempebra svar fra hun over deg. Slik du beskriver bruken av hjelpes så sier du jo at man bruker det når man synes noen er dum. Takk for den! Anonymous poster hash: e0c8e...6b2
Anonym bruker Skrevet 17. august 2015 #13 Skrevet 17. august 2015 De ser selvsagt ikke om du er på Facebook o.l.!! Hjelpes...De ser hvor mye du har ringt, og til hvilke nr.De ser hvor du har sendt sms, og til hvilke nr.Tviler forøvrig på om de noen gang kommer til å sjekke et eneste nr.!!De ser hvor mye databruk du har, men ikke hva den er brukt til!! Nå har man jo dessuten tilgang til fri wifi omtrent over alt Anonymous poster hash: fc1fe...2d7 Hvorfor gidde å svare om du skal være spydig? Hjelpes...Anonymous poster hash: e0c8e...6b2 anonym ...2db ga det mest detaljerte svaret du har fått, og du klager over "hjelpes" utsagnet? Trenger ikke bety spydigheter, "hjelpes" brukes også når man blir overrasket over at noen kanskje ikke forstår noe bestemt, eller at noen ikke har fått beskjed om ting osv. Anonymous poster hash: 10c7c...f86 Flere greide svare høflig selv om de også kanskje syntes spm var dumt. Fikk kjempebra svar fra hun over deg. Slik du beskriver bruken av hjelpes så sier du jo at man bruker det når man synes noen er dum. Takk for den! Anonymous poster hash: e0c8e...6b2 Da bør du lese svaret min en tur til, ikke bare gå inn for hva jeg skrev. "eller at noen ikke har fått beskjed om ting osv." det har ikke noe med hvor vidt du blir ansett som dum, jeg skrev opp flere eksempler på når "hjelpes" benyttes, det er ikke kun ved spydigheter eller meninger om at noen er dum, men også når man synes det virker håpløst om noen ikke har fått tilstrekkelig info om saker, om man mener noen har fått feil info, om man mener ting kunne vært løst bedre for en person osv. Anonymous poster hash: 10c7c...f86
Anonym bruker Skrevet 17. august 2015 #14 Skrevet 17. august 2015 Jeg kontrollerer telefonregninger på jobbe. Vi ser ikke annet enn hvor mye bruk det er, spesialnumre som type 815 nummer, sms/mms og databruk. Har ikke noe spesifisert. Med over 100 ansatte med telefonavtale ville en spesifisert faktura blitt på veldig mange sider. Eneste gangene vi reagerer er hvis det er veldig høye kostnader på databruk og spesislnumre. Kom faktura nå og ei hadde brukt data i utlandet for over 20000,- i ferien. Dette er noe som de ansatte må betale selv. Anonymous poster hash: b1cd3...076 Har dere en maks grense? Kipt for den som har vært på ferie og kommer hjem til en regning på 20000... Anonymous poster hash: 0d143...e34
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå